Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:06:08 GMT

سیمئونه: اتلتیکو مادرید در مسیر درستی حرکت می کند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۷۶۰۰

سیمئونه: اتلتیکو مادرید در مسیر درستی حرکت می کند

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال اتلتکیو مادرید شنبه شب در هفته سی و سوم رقابتهای لالیگا در ایالت کاتالان میهمان اسپانیول بود و در پایان رقابتی حساس به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا با 68 امتیاز جایگاه سومی خود را در جدول لالیگا تحکیم بخشد.
«آنتوان گریژمان» تک گل اتلتیکومادرید را در دقیقه 73 درون دروازه میزبان جای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صدمین گل گریژمان در لیگ باشگاه های اسپانیا محسوب می شود.
هر چند اسپانیول در مدت 90 دقیقه وقت قانونی بازی، در مالکیت توپ برتری داشت، ولی این اتلتیکو مادرید بود که موفق شد در هشت بازی از 11 دیدار گذشته اش دروازه خود را بسته نگه داشت.
هم اکنون اتلتیکو مادرید با 68 امتیاز و سه امتیاز بیشتر از سوییا رده چهارمی، در مکان سوم جدول لالیگا ایستاده است. پنج بازی تا پایان فصل لالیگا باقی مانده است.
دیه گو سیمئونه در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: بازیکنان در ماه های اخیر نیروی گذشته خود را بازیافتند و اکنون به نتایجی که نیاز داریم دست می یابند.
سیمئونه گفت:‌ با آغاز سال 2017، مسیر متفاوتی را نسبت به سال 2016 شروع کردیم و نمی توانیم این مسیر را ترک کنیم.
وی گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم. بعد از دیدار روز چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا این بازی مهم بود. اسپانیول همیشه تیم حریف را تحت فشار قرار می دهد و برای تصاحب توپ و ضد حملات تلاش زیادی می کند. ما در نیمه اول سازمان یافته نبودیم و نظم تیم در نیمه دوم بهتر شد. بازی برابری بود، ولی توانستیم سه امتیاز آن را کسب کنیم.
اتلتیکو مادرید روز سه شنبه آینده 12 اردیبهشت در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود.
سیمئونه در باره این دیدار گفت که در حال حاضر تمام تمرکز وی بر روی دیدارهای داخلی است.
وی در این باره گفت:‌ ما هفته خیلی دشواری را در لالیگا و مقابل حریفان سرسختی پیش روداریم. اسپانیول همیشه کار را برای ما سخت می کند. روز سه شنبه باید به مصاف ویارئال برویم که بازیکنان تکنیکی دارد و سپس شنبه آینده برابر لاس پالماس بازی داریم.
گریژمان نیز گفت: می دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. تیم حریف در خانه قدرتمند است. توانستیم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسیم. مهم ترین مساله کسب سه امتیاز بود و حالا به دیدار برابر ویارئال فکر می کنیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)

ثانیه‌شماری لوس‌بلانکوس برای قطعی شدن قهرمانی شماره 36 در لالیگا؛ تیم کارلو آنچلوتی با انرژی مضاعف انتظار بایرن را خواهد کشید.

دانلود (58.3MB)

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای