Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در اين مقاله شما را با چهاراپليکيشن و يکبازي پولي آيفون آشنا مي‌کنيم که براي مدت محدودي رايگان شده‌اند.

بنا بر رسم هفتگي زوميت، اين هفته نيز 5 اپليکيشن پولي آيفون را که به مدت محدود رايگان شده‌اند، براي شما آماده کرده‌ايم تا در صورت تمايل، قادر به دانلود رايگان آن‌ها باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقت داشته باشيد که تمام اين اپليکيشن‌ها به مدت «نامشخص» رايگان شده‌اند؛ بنابراين بهتر است قبل از اينکه دوباره به حالت پولي تبديل شوند، هرچه سريع‌تر براي دانلود آن‌ها اقدام کنيد.NoLocation (با قيمت 1.99 دلار)NoLocation اپليکيشني براي گوشي‌هاي آيفون است که به کمک آن مي‌توانيد اطلاعات مخفي‌شده در تصاوير يا همان Exif را از عکس‌هاي خود حذف کنيد. Exif شامل اطلاعاتي جزئي همچون مدل دوربين، تاريخ، مکان ثبت عکس (در صورت روشن بودن GPS) و‌... است که به‌طور مخفي در عکس‌ها ذخيره مي‌شود‌؛ بنابراين عکس‌هاي شما بعد از اشتراک‌گذاري، اطلاعات نسبتا مهمي همراه خود خواهند داشت. NoLocation برنامه‌اي پولي براي آيفون است که در حال حاضر رايگان شده است و مي‌توانيد آن را دانلود کنيد. اين برنامه با فراخواني عکس‌هاي مورد نظر شما، اطلاعات Exif آن‌ها را حذف مي‌کند تا نسخه‌اي خام از عکس را براي اشتراک‌گذاري آماده کند. براي دانلود اين اپليکيشن 1.99 دلاري که در حال حاضر رايگان شده است، مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.دانلود اپليکيشن
اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

IQ Test Pro (با قيمت 2.99 دلار)IQ Test Pro اپليکيشني براي گوشي‌هاي آيفون است که به کمک آن مي‌توانيد ضريب هوشي خود را بسنجيد. اگرچه IQ به‌تنهايي دليل بر باهوش بودن يا نبودن يک فرد نيست و بايد در کنار موارد ديگري همچون EQ سنجيده شود؛ اما استفاده از IQ Test Pro که براي مدت محدود رايگان شده است، خالي از لطف نخواهد بود. اين اپليکيشن بيشتر يک اپ تفريحي و سرگرم‌کننده است؛ اما سعي شده است از سؤالات و آزمون‌هاي معتبري استفاده کند تا نتيجه‌ي آن جذابيت بيشتري براي کاربر داشته باشد. براي دانلود اين اپليکيشن 2.99 دلاري که در حال حاضر رايگان شده است، مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.دانلود اپليکيشن
اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

TimeNote (با قيمت 0.99 دلار)TimeNote اپليکيشني کاربردي براي گوشي‌هاي آيفون است که توسط آن مي‌توانيد براي امور مهم خود يادآور تنظيم کنيد. مشغله‌هاي ذهني مي‌توانند باعث فراموشي خيلي از موارد شوند. اگر نگرانيد تولد دوستتان را که 7 ماه ديگر است، فراموش کنيد، اگر براي ماه آينده وقت دکتر رزرو کرده‌ايد و احتمال مي‌دهيد آن را از ياد ببريد يا هر حالت ديگري که احساس مي‌کنيد وجود يک يادآور براي فراموش نشدن آن لازم است، TimeNote اپليکيشني مناسب براي شما خواهد بود. توسط اين برنامه مي‌توانيد براي امور مهم خود يادآور تنظيم کنيد تا هنگام رسيدن به تاريخ و ساعت مورد نظر، اين برنامه شما را توسط نوتيفيکيشن‌هاي خود از رسيدن به تاريخ مورد انتظار آگاه کند. يادآورهاي شما مي‌توانند براي چند دقيقه بعد، چند ساعت، چند ماه و حتي چند سال بعد باشند.کافي است موضوع مورد نظر را به TimeNote بسپاريد و آن را هميشه نصب نگه داريد. براي دانلود اين اپليکيشن 0.99 دلاري که در حال حاضر رايگان شده است، مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.دانلود اپليکيشن
اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

MovieSpirit (با قيمت 9.99 دلار)MovieSpirit اپليکيشني در زمينه ساخت و ويرايش ويديو است که ابزاري فوق‌العاده براي عموم کاربران محسوب مي‌شود و با انبوه امکاناتي که در آن تعبيه شده است، مي‌توان آن را ابزاري مناسب براي کاربران تخصصي‌تر نيز به‌حساب آورد. در MovieSpirit شما قادر به ترکيب عکس، گيف، موزيک و ويديو هستيد و مي‌توانيد با تکيه بر سليقه‌ي خود، نتايج جالبي از اين اپليکيشن به دست آوريد. اگر به ترکيب دو ويديو و پخش هم‌زمان آن‌ها در يک قاب نيز علاقه داريد، بايد بگوييم که MovieSpirit اين ويژگي را به بهترين شکل در اختيار شما قرار خواهد داد. از امکانات و افکت‌هاي ديگري که در اين برنامه وجود دارند، مي‌توان به قابليت پخش سريع يا آهسته‌ي ويديو، اضافه کردن متن يا آيکون به ويديو، وجود افکت‌هاي جذاب براي وصل کردن دو ويديو به يکديگر و امکان نقاشي کردن روي ويديو اشاره کرد. نکته‌ي جالب در رابطه با اضافه کردن صوت به ويديو اين است که علاوه بر امکان اضافه کردن صوت از حافظه‌ي گوشي، مي‌توانيد به‌طور مستقيم صداي خود را ضبط و روي ويديو ميکس کنيد‌. براي دانلود اين اپليکيشن 9.99 دلاري که در حال حاضر رايگان شده است، مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.دانلود اپليکيشن
اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

Gunpowder (با قيمت 2.99 دلار)Gunpowder يک بازي جذاب براي گوشي‌هاي آيفون است که با گرافيک چشم‌نواز خود، به مدت محدود رايگان شده است و هم‌اکنون بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي قابل دانلود است. داستان بازي Gunpowder از اين قرار است که شما بايد در نقش يک قهرمان، طلا و سکه‌هاي دزديده‌شده‌ي مردم را از کاراکتر خبيث بازي پس بگيريد و دوباره به مردم برگردانيد. عنصر اصلي در بازي Gunpowder باروت است. شما بايد در هر مرحله، با باروتي که در اختيار داريد، صندوقچه طلا را منفجر کنيد تا مرحله با موفقيت به پايان برسد. در هر مرحله يک صندوقچه و يک آتش کوچک وجود دارد و بايد به کمک باروتي که در اختيار داريد، اين دو آيتم را به هم متصل کنيد تا آتش از طريق باروت به صندوقچه برسد و آن را منفجر کند. در اين ميان 3 قلک به شکل خوک نيز در مسير قرار دارد که بايد با رد کردن باروت از ميان آن‌ها، اين قلک‌هاي شخصيت خبيث بازي را نيز نابود کنيد تا در انتها قادر به اتمام مرحله و برگرداندن پول مردم به آن‌ها شويد. Gunpowder داراي 150 مرحله است که با توجه به داستان جالب و محيط رنگارنگ آن، مطمئنا از آن لذت خواهيد برد. براي دانلود اين بازي 2.99 دلاري که در حال حاضر رايگان شده است، مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.دانلود اپليکيشن
اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!

ونیز ایتالیا نخستین شهر در جهان شد که برای بازدید از کانال‌های تاریخی و جاذبه‌های دیگر در روزهای اوج از گردشگرانِ روزانه هزینه دریافت می‌کند. درحالی‌که برخی مسئولان ونیز انتظار دارند اعمال این سیاست از جمعیت گردشگران انبوه بکاهد، اما برخی دیگر، از جمله شهروندان ونیزی اعمال این قانون را زیر سوال برده و حتی نسبت به آن معترض شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این اقدام برای مقابله با توریسم بیش از حد و کاهش اثرات مخربی که جمعیت زیاد می‌تواند در برخی از مکان‌های آسیب‌پذیر شهر داشته باشد، طراحی شده است و در عین حال می‌تواند برخی گردشگران را به بازدید از این شهر در زمان‌های غیر اوج گردشگری ترغیب کند.

هزینه ورود به شهر ونیز که تقریباً ۵.۳۷ دلار است فقط در ۲۹ روز از شلوغ‌ترین روزهای سال بین ۲۵ آوریل، مصادف با تعطیلات در ایتالیا تا ۱۴ ژوئن اعمال می‌شود.

بیشتر افرادی که به این شهر وارد می‌شوند باید ثبت‌نام کنند و یک کد QR یا بلیت دریافت کنند، اما برخی از گردشگران از پرداخت هزینه معاف هستند، به عنوان مثال، بازدیدکنندگانی که شب را در هتل یا اقامتگاهی رسمی می‌گذرانند مشمول این هزینه توریستی نمی‌شوند. به همین ترتیب، ساکنان، افراد متولد ونیز، افرادی که از اقوام ساکن، کارگران، دانش‌آموزان و بازدیدکنندگان زیر ۱۴ سال هستند نیز از پرداخت این هزینه معاف شده‌اند.

افزون بر آن قوانین، محدودیتی برای تعداد گردشگرانی که ممکن است در یک روزِ معین بازدید ونیز را رزرو کنند وجود ندارد.

«لوئیجی بروگنارو» ـ شهردار ونیز ـ سیستم جدید را آزمایشی برای محافظت از شهر خواند و «سیمونه ونتورینی»، مشاور گردشگری ونیز، اظهار کرد: «تمام جهان دوست دارند از ونیز دیدن کنند و این برای ما افتخار است. اما همه افراد در جهان نمی‌توانند دقیقاً در یک روز این کار را انجام دهند.»

کارشناسان تردید دارند که این هزینه توریستی بتواند به طور معناداری از جمعیت گردشگران بکاهد یا منابع مالی کافی برای پوشش هزینه‌های مربوط به مدیریت آب و پسماند در اختیار مسئولان قرار دهد.

«مگان اپلر وود» ـ مدیرعامل برنامه مدیریت دارایی‌های گردشگری پایدار (STAMP) در دانشگاه کرنل ـ در بیانیه‌ای اظهار کرد: «بیشتر تحقیقات برای شهرهایی مانند ونیز نشان می‌دهد که مالیات اضافی آن‌طور که ادعا می‌شود ورود گردشگران را کاهش نمی‌دهد. به منظور پرداختن به بار گردشگری، نهادهای مدیریتی باید هزینه هر گردشگر را تعیین کنند تا اطمینان حاصل شود که استفاده عادلانه و پایدار از منابع محلی وجود دارد. پس از تعیین این هزینه‌ها، اصلاح مالیاتی برای پوشش این هزینه‌ها الزامی خواهد بود.»

به گزارش رسانه‌های دیگر، برخی از ساکنان ونیز پنجشنبه گذشته به این سیاست جدید اعتراض کردند و حتی برخی از آنها با پلیس ضدشورش ایتالیا درگیر شدند.

این شهر تالابی تقریباً ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، در حالی که چند نسل پیش جمعیت آن چندین برابر بود و حالا در شلوغ‌ترین روزهایش، می‌تواند تقریباً به اندازه ساکنانش گردشگر جذب کند.

ونیز به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو شناخته می‌شود و سالانه پذیرای بیش از ۵ میلیون گردشگر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه