Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:19:17 GMT

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر دشت‌آزادگان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۹۵۷۲

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر دشت‌آزادگان اعلام شد

اهواز-فرماندار دشت آزادگان گفت: نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان  اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا سعیدی نیا بااشاره به پایان یافتن شمارش آراء نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر این شهرستان اعلام شد اظهار کرد: اعضای اصلی شورای شهر سوسنگردکریم جلالی با ۴۵۱۸ رأی، مریم الهائی سحر با ۴۲۰۹ رأی، توفیق سواری با ۳۸۵۷ رأی، خانم لیلا سیاحی با ۳۷۷۶ رأی، ناجی سبحانی با ۳۵۵۰ رأی، حسن جلالی با ۳۴۹۵ رأی و آقای سیدگاطع موسوی با ۳۱۵۱ رأی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عضو علی‌البدل این شورا را حمید دیناروندی با ۳۱۴۵ رأی، مصطفی جلالی با ۲۸۹۳ رأی، غلامرضا طرفی با ۲۷۷۶ رأی، علی سواری با ۲۷۴۶ رأی، یاسین کنانی با ۲۷۱۴ رأی عنوان کرد.

شهر کوت سیدنعیم

وی در ادامه اعضای اصلی شهر کوت سیدنعیم را:سعید حردانی با ۷۸۵ رأی، عطیه سخری با ۷۷۶ رأی، سعید حلفی با ۷۷۴ رأی، عادل حلفی با ۶۸۹ رأی و علی حلفی با ۶۴۰ رأی می باشند و اعضای علی‌البدل این شهر نیز لفته حلفی با ۶۲۲ رأی، علی زبیدات با ۵۷۴ رأی و هادی حلفی با ۵۵۵ رأی هستند.

شهر البوحمیظه

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: اعضای اصلی شورای شهر البوحمیظه، عبدالله مزرعی با ۱۸۵۹ رأی، فیصل مزبان مزرعی با ۱۶۲۰ رأی، محمد مزرعه با ۱۳۹۰ رأی، هادی مزرعه با ۱۳۳۵ رأی و مهدی فخیمی با ۱۲۰۴ رأی خواهند بود.

عبدالرضا سعیدی نیا اعضای علی البدل این شهر را ناجی مزرعه با ۹۶۹ رأی، محمد امامی‌نسب با ۶۸۵ رأی و امید مزرعه اصل با ۶۸۴ رأی منصوب شدند.

شهر بستان

وی گفت: اعضای اصلی شورای شهر بستان، موسی کروشاتی با ۲۰۵۵ رأی، سیدموسی موسوی با ۱۵۲۹ رأی، احمد خنیفی‌زاده با ۱۴۵۴ رأی، عبدالرضا ساعدی با ۱۳۹۹ رأی و احمد سواعدی با ۱۳۳۷ رأی از سوی مردم انتخاب شدند.

فرماندار دشت آزادگان اعضای علی‌البدل را لطف‌اله سواعدی با ۱۲۳۶ رأی، سیدهادی موسوی با ۱۱۹۵ رأی و مصطفی امیری با ۱۰۱۱ رأی عنوان کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس