Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه انحراف و تخلف در بودجه از بدترین ویژگی‌های یک شهردار است گفت: یک شهردار موفق باید در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر جان خود را فدا کند.

اسماعیل حاجی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت،با اشاره به اینکه تصمیمات در مجموعه شورا به صورت فردی انجام نمی‌شود اظهار داشت: برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف شورا باید با همکاری و همفکری تمام اعضای شورا انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نخستین قدم در شورای پنجم باید اتحاد و برنامه ریزی اعضای شورا باشد افزود: مردم رشت نیازمند خدمات هستند و اقدامات در شورا باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات به‌طور مطلوب به مردم برسد.

حاجی‌پور همسو بودن اعضای شورا را یک اصل مهم در موفقیت شورا و پیشبرد اهداف توسعه شهری عنوان کرد و گفت: تمامی اعضای شورا افراد مورد اعتماد مردم هستند و باید با مودت، همکاری و همیاری در تحقق اهداف و توسعه شهری گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و تکمیل خیابان آیت الله احسانبخش به‌منظور برطرف کردن معضلات ترافیک شهری باید یک اولویت باشد و این مقوله به شورای پنجم پیشنهاد می‌شود بیان کرد: ایجاد امکانات برای ماندگاری گردشگران در شهر رشت باید مدنظر قرار گیرد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، گسترش صنعت گردشگری در رشت را سبب ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی دانست و افزود: شهر رشت در بحث هتل و هتلداری بسیار فقیر بوده و نیازمندی به این مقوله در شهر رشت به‌درستی احساس می‌شود.

حاجی‌پور مهم‌ترین ویژگی یک شهردار موفق را خدانگری نام برد و با تاکید بر اینکه یک شهردار موفق باید همواره به کار خود عشق بورزد خاطرنشان کرد: دریافت بودجه برای یک شهردار راه‌گشا و راهنمای کاری است و شهردار موفق باید در تحقق و دریافت بودجه توانمند باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه انحراف و تخلف در بودجه از بدترین ویژگی‌های یک شهردار است تاکید کرد: تعامل و همکاری با پرسنل، ادارات و نهادهای مختلف سبب پیشبرد اهداف مدیریت شهری می‌شود.

حاجی‌پور قانون‌مداری، مردم مداری وانظباطمالی و اداری را از شاخصه‌های یک شهردار موفق عنوان کرد و گفت: یک شهردار موفق باید در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر جان خود را فدا کند.

انتهای پیام/

R7877/P1384/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ فاطمه منعمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگاه طرح سوالی از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری می شویم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای ثبیت جایگاهش شبیه است.

وی افزود: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورا از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالبتر است.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری اشاره کرد و افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر کرج منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود اما با اینگونه انتصابات سیاسی ، قطعاً منجر به تاخیر در اجرای پروژه یا اجرای با سطح کیفیت نامتعارف می گردد لذا تاکید دارم شهردار کرج به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضا شورای اسلامی شهر است و در جهت اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان است، گام بردارد.

فاطمه منعمی افزود: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضا است؟

فاطمه منعمی در خاتمه افزود: جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالتی در جابجایی‌های مدیران ندارند اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد و ادامه داد: رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899875

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری