Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا حاصل بالقچی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه دینی همه مسلمانان در قبال قدس شریف است و در این روز امت اسلام با حضور در راهپیمایی با شکوه انزجار خود را از صهیونیست غاصب یک صدا طنین انداز می کنند.

وی با بیان اینکه این روز از یادگارهای امام راحل(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است، افزود: تنها راه خشکاندن ریشه اسرائیل از فلسطین و نجات این کشور اتحاد مسلمانان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اهل سنت شاهین دژ با تاکید به اینکهمردم مظلوم فلسطین باید از دست رژیم صهیونیستی نجات پیدا کنند، اضافه کرد: در شرایط حاضر به وضوح شاهدیم که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه چه جنایاتی علیه اسلام مرتکب می شوند، برای مقابله با این اقدامات و نشان دادن اتحاد و وحدت مسلمین ضروری است در تمام کشورهای اسلامی روز جهانی قدس گرامی داشته شود و بار دیگر به دشمنان بفهمانیم که مسلمانان هستند و آماده دفاع از آن دسته از مسلمانان هستیم که مظلوم واقع شده اند.

بالقچی با بیان اینکه ما خدا و پیامبر واحد داریم، اذعان کرد: شیعه و سنی جدایی ناپذیر هستند و در طول انقلاب و صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که همواره در کنار هم یک‌دل و یکپارچه از ارزش‌ها دفاع می‌کنند، روز جهانی قدس نیز روز وحدت مسلمانان جهان در مقابل اسرائیل بوده و همه مردم مسلمان جهان باید در این روز مقابل اسرائیل بایستند.

وی افزود: همه مردم باید امسال به خاطر تحولات منطقه و توطئه های دشمنان خیلی گسترده نسبت به سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت کنند.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ تصریح کرد: از تمام آحاد مردم و روزه داران فهیم دعوت می شود برای همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین و اعلام انزجار از غاصبان صهیونیستی در راهپیمایی امسال جدی حضور داشته باشند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر

تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا مشاهده می‌کنید./ بیسیمچی مدیا

دیگر خبرها

  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی