Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از خبرگزاری تاس، ‌شرکت «اورال واگن زائود» یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تحقیقاتی-صنعتی و بزرگ‌ترین سازنده تانک در روسیه اعلام کرد قصد دارد خط تولید تانک T-۹۰/SK را در مصر راه اندازی کند.

در گزارش سال ۲۰۱۶ این شرکت -که روز سه‌شنبه منتشر شد- به فعالیت در دیگر کشور‌ها و ایجاد تاسیسات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و سرمایه گذاری مشترک با پیمانکاران خارجی به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از طرح‌های این شرکت تولید مشترک نمونه صادراتی تانک اصلی میدان نبرد تی ۹۰ در مصر است.

شرکت «اورال واگن زائود» همچنین قصد دارد مراکزی برای ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری تانک تی-۹۰‌ ام. اس در کویت و الجزایر بسازد.

یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های این شرکت در سال جاری نوسازی بیش از هزار دستگاه تانک تی-۷۲ ارتش هند و ارتقاء سامانه‌های پیشران و دفاعی آن‌ها است.

تانک «تی-۹۰اس» نسخه صادراتی نسل سوم تانک اصلی میدان نبرد روسیه است. این تانک دارای سامانه‌های تسلیحاتی قدرتمند است، سامانه کنترل آتش پیشرفته‌ای در اختیار دارد، در ساخت آن از فولاد و کامپوزیت با مقاومت بالا استفاده شده و از مانورپذیری بسیار بالایی نیز برخوردار است.

این تانک توانایی حرکت و مشارکت فعال در عملیات جنگی را در تمامی شرایط آب و هوایی و ساعات شبانه روز دارد.

انتهای پیام/

روسیه قصد دارد در مصر خط تولید تانک تی-۹۰ راه‌اندازی کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد

سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستورکار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار گلخانه‌ خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • اوکراین تانکهای پیشرفته آمریکایی را از جبهه عقب می برد
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن