Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پرمرته ساکر مدافع اسبق تیم ملی آلمان و ستاره تیم آرسنال انگلیس در گفت و گویی با یکی از رسانه های داخلی درباره دیدار دوستانه ایران و آلمان در سال 2005 اظهار داشت:واقعا غرق در شور و هیجان بودم. فقط هم من اینطور نبودم. امروز تصویرم از آن لحظات، بیانگر خیلی چیزها است.خیل عظیم تماشاگر،‌شور و هیجان، همه جا شور، گرما ، حرارت و هیاهو در خیابان‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان جایی که مردم فوق‌العاده زیادی حاضر بودند و با قلب و تمام وجود حضور داشتند.فوق‌العاده بود. اما برای من تازه وارد، این اتفاق بسیار بزرگی بود. فراتر از واقعیت بود.

وی در ادامه افزود:رای این بازی خاص، یکسری چیزهای ویژه وجود داشت.به عنوان مثال انتخاب آزاد نیمکت که البته از این راه، جای نشستن آرامتری به دست نیامد. اما جای حیرت داشت که چقدر سریع ورزشگاه پر از تماشاگر شد. در اروپا مرسوم این است که دستجات مردم در آخرین دقایق ورزشگاه را پر می‌کنند. در تهران، ورزشگاه چندین ساعت قبل از شروع تا آخرین صندلی پر شده بود.وقتی ما برای گرم کردن به زمین رفتیم، جو ورزشگاه طوری بود که گویی حین بازی هستیم.

مرته ساکر در پایان گفت:یلی چیزهای جزیی از آن بازی به یادم نمانده اما یادم هست که فابین ارنست و توماس برداریچ گل‌ها را زدند و به خاطر می‌آورم که علی کریمی در آن موقع بی وقفه با تکنیکش می‌درخشید و ما را به سرگیجه انداخته بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأییدکننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

در ۳بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب ۱۴، ۷ و ۵دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه۸۵ بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه ۳بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله ۳هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با ۹امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

کد خبر 847381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم