Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بر حمایت از ارتقای خدمات سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی به جامعه ی زیر پوشش و افزایش رضایت مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آقای صادقی به مناسبت هفته بهزیستی امروز به مرکز جامع توانبخشی رضوی و محل نگهداری کودکان معلول ذهنی رفت و با مددجویان و مددکاران این مرکز دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و مشکلات آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در پایان این بازدید در جمع مسئولان بهزیستی با تبریک هفته بهزیستی، کار دست اندرکاران و مددکاران بهزیستی را بسیار سخت و ارزشمند دانست و گفت: علاقه و عشق به خدمت به معلولان و مددجویان در کارکنان بهزیستی نشانه لطف و محبت بیشتر خدا به آنان است که زمینه ثواب بیشتر را برای آنان فراهم کرده است.

آقای صادقی با قدردانی از حمایت های ارزشمند خیرین، حمایت از فعالیت های بهزیستی را وظیفه ای همگانی ارزیابی و بر پشتیبانی استانداری برای ارتقای خدمات بهزیستی به جامعه زیر پوشش تاکید کرد.

دکتر سلیقه مدیر کل بهزیستی هم در گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت از بیست و دو هزار مددجوی زیر پوشش دو هزار نفر در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند.

استاندار امروز همچنین از بیمارستان امام رضا (ع) تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان بازدید کرد.

آقای صادقی از بخشهای مختلف از جمله جراحی مردان و زنان، مراقبت های ویژه و نوزادان بازدید و در گفتگو با بیماران و کادر درمانی در جریان فعالیت ها، نحوه خدمت رسانی و نارسائیهای موجود قرار گرفت.

استاندار سپس در جلسه با مسئولان تامین اجتماعی استان، بر تلاش برای پیگیری و رفع موانع افزایش کیفیت خدمات تامین اجتماعی به مردم تاکید کرد.

آقای صادقی هماهنگی مجموعه تامین اجتماعی در خدمت رسانی به مردم را خوب توصیف کرد و انعطاف بیشتر در این خدمات برای افزایش رضایت مردم را خواستار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند