Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اظهارنظر مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در خصوص وضعیت معدن خاک سرخ هرمز، اعضای هیئت‌مدیره منتخبین مردم با ارسال نامه‌ای به دفتر این خبرگزاری نسبت به این سخنان واکنش نشان داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌در متن این نامه آمده است:‌ در پاسخ به اظهارات جناب آقای نجفی مدیر محترم تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان مورخه یک مردادماه سال 96 معروض می‌دارد در همین رابطه از سوی مدیرکل محترم آن اداره در جهت توجیه کردن عملکرد اداره تعاون خود مبنی بر عزل منتخبین مردم در هیئت‌مدیره شرکت تعاونی مرزنشینان جزیره هرمز شکوائیه‌ای علیه اینجانبان در بهمن‌ماه سال 95 به دادستان محترم شهرستان قشم ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده‌ای نیز در همین رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم تشکیل شده است و تمامی اسناد و مدارک کذب بودن ادعاهای ایشان نیز توسط این شرکت تعاونی به دادستان محترم قشم ارسال و جهت اعاده حیثیت اینجنابان خواستار احضار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جهت اخذ پاره‌ای از توضیحات شده‌ایم، که موضوع در دست بررسی است؛ لذا نظر به اینکه دستگاه محترم قضایی تا اثبات نشدن جرمی به خود اجازه نمی‌دهد اسامی افراد را منتشر کند چطور مدیر محترم تعاون به خود چنین اجازه‌ای داده با ذکر اسامی افراد، اتهامات واهی خود را که در دادگاه اثبات نشده است، در فضای مجازی منتشر کنند؟!

بنابراین حق پیگیری قانونی برای اینجنابان محفوظ بوده و امیدواریم دادستان محترم شهرستان قشم خارج از نوبت به شکوائیه اینجنابان علیه اداره تعاون استان رسیدگی کند تا ابهامات عزل منتخبین مردم و نصب افراد تعیین شده توسط اداره تعاون استان که به علت اعتراضات شدید مردم شهیدپرور جزیره هرمز تغییرات اداره تعاون مورد تائید فرمانداری و دادستان محترم شهرستان قشم نیز واقع نشد، بر همگان روشن شود.

قابل‌ذکر است طومار اخیر اهالی ولایتمدار هرمز به دادستان محترم شهرستان قشم در اعتراض به عملکرد اداره تعاون استان که منجر به تعطیل شدن معدن و بیکار شدن کارگران آن شده است و حمایت از منتخبین خود در هیئت‌مدیره شرکت تعاونی مرزنشینان هرمز به پیوست تقدیم می‌شود.

ضمناً در زمان واگذاری 60 درصد سهام شرکت بهره‌بردار معدن به اهالی هرمز در قالب شرکت تعاونی مرزنشینان جزیره هرمز، علیرغم حمایت‌های همگانی ادارات و مسئولین استانی و کشوری، اداره تعاون شهرستان قشم و استان به‌هیچ‌عنوان هیچ‌گونه کمک مادی و معنوی و حتی دریغ از یک نامه در حمایت و یا پیگیری جهت این واگذاری نداشته‌اند ولی اکنون با عزل هیئت‌مدیره منتخبین مردم و انتصاب افراد اداره تعاون استان بدون اطلاع مردم به دنبال تملک آن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد