Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف حسن روحانی از بامداد روز پنج‌شنبه به تدریج تا عصر روز شنبه وارد تهران شدند و از روز گذشته پس از پایان این مراسم به تدریج در حال خروج از ایران هستند.
به گزارش ایسنا، از همان زمان حضور این مهمانان خارجی در تهران و طبق برنامه‌ریزی انجام شده طی چند روز گذشته آن‌ها با تعدادی از مقامات کشورمان دیدار کردند و برخی از این دیدارها نیز قرار است در طی دیروز و امروز همچنان ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مهمانان در طول این سفر بر اساس جایگاه‌شان و درخواستی که جهت دیدار با مقامات ایرانی ارائه دادند با مقاماتی همچون رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، رئیس قوه قضاییه ،‌وزیر امور خارجه ، دبیر شورای امنیت ملی ، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و ... دیدار و گفت‌وگوکرده‌اند.
برخی از این مهمانان سفرشان به ایران به خاطر فشردگی برنامه های کاری‌شان کوتاه بود و شنبه‌شب پس از مراسم تحلیف تهران را ترک کردند که در این ارتباط می توان به فواد معصوم ، اشرف غنی و موگرینی رئیس جمهور عراق، افغانستان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و... اشاره کرد.
بعضی دیگر از مهمانان نیز طی روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه عازم کشورهای مقصد خود می‌شوند. در همین چارچوب برخی از این هیات ها بعد از پایان دیدارهای رسمی ، در قالب سفری شخصی در ایران حضور خواهند داشت و به شهرهایی چون اصفهان، مشهد و ... سفر می‌کنند.
طبق لیست اعلام شده آخرین هیأت خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان در روز پنج شنبه از ایران خارج می‌شود.
همچنین در روز یکشنبه مسعود نصرتی مدیر مجمع فرهنگی تاریخی کاخ گلستان اعلام کرد : رؤسای سیاسی ۱۶ کشور اسپانیا، آلمان، اوکراین، مجارستان، کره جنوبی، مولداوی، لهستان، مجارستان، تایلند، واتیکان، تونس، دانمارک، شیلی، اتریش، ویتنام و سنگال که با هیأت همراه خود برای شرکت در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به ایران سفر کردند از بخش‌های مختلف کاخ گلستان بازدید کردند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش