Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-29@03:03:16 GMT

نباید در مورد حاج صفی و شجاعی عجولانه تصمیم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۴۲۷۴۴

نباید در مورد حاج صفی و شجاعی عجولانه تصمیم گرفت


سرمربی پیکان تهران گفت: باید اجازه دهیم حاج صفی و شجاعی صحبت های خود را مطرح کنند و بعد در خصوص آنها تصمیم بگیریم.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که ظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: ما از انگیزه بالایی برخورداریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت همیشه تلخ است و ما برخلاف انتظار نتوانستیم در دیدار قبل به پیروزی دست پیدا کنیم و می خواهیم اثرات آن باخت را فردا با یک برد خوب از بین ببریم.

وی تاکید کرد: بازیکنان من برای بازی فردا مصمم هستند و آنطور که آنها را در تمرین دیدم انتظاری جز پیروزی ندارم.

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به این سوال که از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کردید و این برای شما راضی کننده است یا خیر گفت: ابتدای لیگ هستیم و من فکر می کنم در هفته های آینده این روند تغییر کلی خواهد داشت. پس اجازه دهید زود درباره نتایج دو هفته اول قضاوت نکنیم و منتظر دیدارهای بعدی مان باشیم.

جلالی درباره شناختش از ذوب آهن اصفهان گفت: ما دو بازی قبل این تیم را آنالیز کردیم و بر اساس آنالیزی که انجام داده ایم به میدان خواهیم رفت که امیدوارم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جانشین مناسبی برای منشا و سیامک نعمتی پیدا کرده اید یا خیر، گفت: سال گذشته از ۳۹ گلی که به ثمر رسانیدم ۳۰ گل را این دو بازیکن وارد دروازه حریفان کردند قطعا نبود آنها برای ما تاثیرگذار بوده و تا بخواهیم جانشینان خوبی برای آنها پیدا کنیم به زمان احتیاج داریم.

جلالی درخصوص خرید یک بازیکن نیجریه ای دیگر گفت: ما با این بازیکن دو هفته پیش به تفاهم کامل رسیده بودیم و پس از هماهنگی با سازمان لیگ کارمان را با این سازمان آغاز کردیم و فکر کنم او بتواند برای اعتبار خودش و باشگاه پیکان عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا در دو هفته اول لیگ نسبت به فصل پیش از لحاظ کارهای اجرایی مثل میزبانی تیم ها برگزاری بازی ها حرکت رو به جلو داشته اید یا خیر، اظهار کرد: باید بگوییم خیلی زود است در این مورد قضاوت کنیم. البته در این دو هفته کاستی هایی وجود داشت، اما مطمئنم هرچه از زمان بازی ها بگذرد نواقص برطرف خواهد شد و اعتقاد دارم لیگ خوب و پویایی را در آینده خواهیم داشت.

جلالی در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان افریقایی می تواند در فوتبال ما تاثیر گذار باشد گفت: قوانینی که از امسال در فوتبال ما به اجرا گذاشته می شود که اگر سال پیش اینطور بود باید بجای منشا از افغانستان یا پاکستان بازیکن می آوردیم، اما امیدوارم واقع بینانه تر به مسائل نگاه کنیم تا فوتبالمان رشد بیشتری داشته باشد.

وی درخصوص صحبت های داورزنی در مورد احسان حاج صفی و مسعود شجاعی که مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی به میدان رفته بودند، اظهار کرد: به اعتقاد من این موضوعی است که باید مسئولان در مورد آن صحبت کنند که دیگر شاهد چنین معضلاتی نباشیم اما باید اجازه دهیم این دو بازیکن به تهران بیایند از خود دفاع کنند و شرایط خود و باشگاهی که در آن بازی می کنند را عنوان کنند. سپس درباره آنها تصمیم بیگریم و عجولانه قضاوت نکرده و فوتبال دو بازیکن را از بین نبریم.

جلالی در پاسخ به این سوال که گفته شده AFC چهار تیم آسیایی را از لیگ قهرمانان محروم خواهد کرد و احتمال اینکه پیکان یکی از گزینه های حضور در لیگ قهرمانان باشد گفت: مطمئن باشید این اتفاق نمی افتد اما این حساسیت به وجود آمده به اعتقاد من خوب است و باشگاه ها به تعهدات و امضاهایی که دادند عمل می کنند، اما ما برای چنین مسابقاتی آماده نیستیم و اگر چنین اتفاقی بیفتد باید برنامه ریزی خاصی انجام بدهیم.

سرمربی پیکان تهران در پایان درخصوص حضور دوباره سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و انتظارات اهالی فوتبال از او تصریح کرد: قبلا هم گفته ام باید نگاه تخصصی به فوتبال داشته باشیم از پیشکسوتان فوتبال برای رشد و شکوفایی دعوت کنیم. نظرات آنها را بشنویم اما نگاه ویژه به این ورزش پرطرفدار داشته باشیم. فوتبال یک ورزش تخصصی است و متولیان ورزش باید تخصصی تر به آن نگاه کنند تا در آینده شاهد رشد فوتبالمان در سطوح بین المللی باشیم.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

تاج، رئیس کمفته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون در این جلسه گفت:به دومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا خوش آمدید. در ابتدا می‌خواهم به هر دو دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم‌های قوی که داشتند تبریک می‌گویم. امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش‌های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد:جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

تاج خاطرنشان کرد:خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنار‌ها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم‌ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است. اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استاندارد‌های موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می‌کنم.

در این جلسه پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده سازی تیم‌ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵ فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم