Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛ اولین مدرسه بین المللی نوروساینس که با حمایت و مرجعیت سازمان ایبرو (سازمان بین المللی تحقیقات مغز) در کرمان برگزار می شود تا دهم شهریور ادامه دارد.

در این مدرسه نوروساینسیت های ایران و سایر کشورها چهار سخنرانی را در نوبت صبح ارایه می دهند و در نوبت عصر نیز دانشجویان بازدید و کار عملی در آزمایشگاه های مرکز تحقیقات علوم اعصاب کرمان و مرکز علوم اعصاب شناختی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدرسه ۵ استاد خارجی شامل ۳ استاد ایرانی مقیم خارج کشور و دو استاد از کشورهای سوئیس، هلند و هفت استاد از دانشگاه های کرمان، شهید بهشتی، ایران، تربیت مدرس و شیراز و ۵ استاد از دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک استاد از دانشگاه شهید باهنر کرمان و ۱۸ دانشجوی داخلی از سراسر ایران و ۹ دانشجوی خارجی از کشورهای ژاپن، مالزی، ارمنستان، هند، پاکستان، بنگلادش و تایلند حضور دارند.

بازدید از جاذبه های گردشگری کرمان از برنامه های حاشیه ای این مدرسه بین المللی است.

دکتر علی اکبر حق دوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مراسم افتتاح این مدرسه با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات علوم اعصاب کرمان یکی از مراکز اصلی کشور و دنیاست، افزود: مرکز علوم اعصاب این دانشگاه یکی از مراکز تحقیقاتی است که با مراکز تحقیقاتی ایران و دنیا همکاری های بسیاری دارد.

وی افزود: برخی از مراکز تحقیقاتی این دانشگاه به طور گسترده بر روی موضوعات جدید علمی کار می کنند که برخی از آن ها به صورت پیشرفته تری مطرح هستند.

دکتر وحید شیبانی دبیر و سرپرست اولین مدرسه بین المللی نورو ساینس نیز در این مراسم با بیان اینکه در منطقه آسیا و اقیانوسیه از بین 25 مدرسه کاندید نهایت 10 مدرسه انتخاب و درخواستشان قبول می شود، افزود: این رویداد علمی اولین مدرسه علوم اعصاب است که در خارج از پایتخت ایران، برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات علوم اعصاب کرمان 24 سال پیش به عنوان اولین مرکز علوم اعصاب ایران در کرمان راه اندازی شد، افزود: این مرکز در حال حاضر دارای 10 عضو هیأت علمی و 10 آزمایشگاه اصلی است.

وی در ادامه از انتشار سالانه بیش از 100 مقاله علمی از این مرکز در مجلات ملی و بین المللی سخن گفت.

دانش عصب شناسی یا نوروساینس (به انگلیسی: Neuroscience) دانش مطالعه سامانه عصبی است.

انتهای پیام/ ح

نوروساینسیت های ایران در کرمان گردهم آمدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است