Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-04@03:22:16 GMT

پرونده مسکن مهر استان مرکزی بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۲۲۴۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پرونده مسکن مهر استان مرکزی با تحویل ۳۶ هزار واحد مسکن به متقاضیان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت بسته شد.

مجید شارقی اظهار داشت: سهمیه این استان ساخت و تحویل 40 هزار واحد مسکونی بود که درمجموع 36 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و سه هزار و 700 واحد هم یا متقاضی ندارد و یا در مرحله اسکلت ساختمان(فونداسیون) باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشکلات و نواقصی که در مسکن مهر استان وجود دارد به پیمانکار و مدیرعامل شرکت تعاونی برمی‌گردد و اداره کل راه و شهرسازی تنها واگذارکننده زمین و معرفی‌کننده متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: مسکن مهر در قالب شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، بافت فرسوده، شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و شهرهای جدید اجرا شد.
شارقی بیان کرد: در شهرهای جدید با 25 هزار نفر جمعیت از 23 هزار و 629 واحد 23 هزار و 200 واحد تحویل و بقیه به‌سبب نقص پرونده و نداشتن متقاضی امکان ادامه اجرای طرح وجود ندارد.
وی با یادآوری اینکه اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، گفت: از مجموع 9 هزار و 844 واحد مسکن مهر، هفت هزار و 500 واحد به متقاضیان بنیاد مسکن واگذار شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: سه هزار و 600 واحد مسکن مهر در بافت فرسوده هم توسط افراد خود مالک با دریافت تسهیلات در شهرهای سطح استان مرکزی ساخته شده است.
شارقی عنوان کرد: یک‌هزار و 524 واحد در شهر مهاجران اراک هم به متقاضیان واگذار شد.
وی افزود: از مجموع یک‌هزار و 131 واحد مسکن مهر در شهر امیرکبیر اراک ساخت 200 واحد تمام شده و 931 واحد باقی مانده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تکمیل می‌شود.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت:  آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.
وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن  باشد.
محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.
وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن