Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، پیش از ظهر امروز احمد افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج طی جلسه ای با محوریت ارتقاء کیفی فعالیت های ترافیکی در سطح شهر، با معاونان و مسئولان عمران و ترافیک مناطق 10 گانه این کلانشهر دیدار کرد.
در این جلسه پس از تبادل نظرات و بررسی های کارشناسانه از سوی مسئولان حاضر، مقرر شد تا حوزه حمل و نقل و ترافیک مناطق 10 گانه شهرداری کرج اقداماتی را در راستای ارائه خدمات مطلوب تر ترافیکی در سطح شهر در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در این جلسه، مسئولان و معاونان عمران و ترافیکی کلیه مناطق شهرداری کرج ظرف مدت 72 ساعت باید نسبت به بازدید میدانی از سطح منطقه و برداشت آمار تعداد نیوجرسی های موجود ( بامجوز یا بی مجوز ) اقدام کنند و ضمن جمع آوری نیوجرسی ها که مورد تاکید شهردار این کلانشهر است گزارش مصور را به معاونت حمل و نقل و ترافیک ارائه دهند.
همچنین با تاکید شهردار کرج مبنی بر ساماندهی سرعتگیرهای سطح شهر، مقرر شد کلیه مناطق شهرداری این کلانشهر ضمن جلوگیری از نصب هرگونه سرعتگیر جدید در سطح شهر، نسبت به جمع آوری آمار و اطلاعات سرعتگیرهای موجود ( با مجوز یا بی مجوز ) اقدامات لازم را انجام دهند و گزارش آنرا ظرف مدت 72 ساعت به این معاونت ارائه دهند.
از دیگر دستورالعمل های این جلسه، مناطقی که اتوبان تهران_ کرج_ قزوین در محدوده استحفاظی آنها قرار گرفته می بایست ظرف مدت 72 ساعت نسبت به جمع آوری آمار و اطلاعات مرتبط با آبراهها، زیرگذر و پل عابر پیاده اقدام کنند و گزارش مکتوب را به همراه مشخصات فنی اعم از متراژ، قابلیت بهره برداری و نواقص ترافیکی به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ارائه دهند.
باتوجه به بازدیدهای صورت گرفته از سطح شهر توسط مسئولان ترافیکی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و رصد مشکلات ترافیکی مهم ترین مواردی که می بایست در دستور کار مناطق برای رفع نواقص قرار گیرد به مناطق اعلام شد و مسئولان ذیربط نیز باید مشکلات شناسایی شده را در دستور کار قرار دهند و گزارش اقدامات انجام شده را بصورت مکتوب اعلام کنند.
تهیه نرده در محل هایی که پل عابر پیاده نصب شده، نصب تجهیزات وعلائم ترافیکی در سطح شهر به منظور روانسازی ترافیک و تامین ایمنی شهروندان از دیگر دستورات این جلسه بود که در اولویت فعالیت های ترافیکی مناطق شهرداری کرج قرار گرفت.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد