Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت اولیه کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت سکوی تفریحی متعلق به هتل نارنجستان در استان مازندران خبر داد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران،سیاوش رضوانی با اعلام این مطلب افزود:پیرو درخواست ارائه شده از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور و به لحاظ عدم هرگونه استحصال و رعایت مفاد قانونی اراضی مستحدث ساحلی با جانمایی احداث سکوی تفریحی هتل نارنجستان موافقت و مقرر شد اقدامات لازم برای صدور مجوز ساخت از سوی متقاضی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر در بخش سواحل خاطرنشان کرد:طبق بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری نماید.

رضوانی تصریح کرد:همچنین به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و ساز های غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف اند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز های ساخت و تأسیس و بهره برداری را اخذ کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد