Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شازند هفته ناجا را فرصتی مغتنم برای تعامل و ارتباط بین نیروی انتظامی و مردم دانست و گفت: ۷۲ عنوان برنامه در هفته ناجا در شهرستان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شازند ما ضمن گرامیداشت هفته ناجا گفت: امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و رهبری ولی امر مسلمین امام خامنه ای هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته ناجا فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و کارنامه نیروی انتظامی و فرصتی برای تعامل با نخبگان، خبرگان و اقشار مختلف در توسعه و افزایش احساس امنیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند همچنین تصریح کرد: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا بین نیروی انتظامی و مردم ارتباطات و تعاملات مستحکم تری را شاهد باشیم.

جنتی با اشاره به اهداف ناجا در اجرای وظایف محوله عنوان کرد: ایجاد زمینه های مشارکت عمومی در تامین امنیت، ارتقاء سرمایه های اجتماعی پلیس، افزایش احساس امنیت در شهروندان، معرفی جلوه های اجتماعی پلیس اعم از جامعه محوری و قانون مداری، آموزش و هشدارهای همگانی نسبت به شناخت آسیب های اجتماعی، مسئولیت پذیری، پاسخگویی به مطالبات مردم، معرفی اقتدار ناجا اعم از سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه های مختلف، استفاده از ظرفیت علمی و فکری علما، دانشگاهیان و معتمدان برای ترویج اعتماد عمومی و ... از جمله این اهداف است.

وی با بیان اینکه هفته ناجا با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه از جمعه ۱۴ مهرماه آغاز می شود، اضافه کرد: از جمله برنامه های این هفته حضور دعای ندبه، و میعادگاه های نماز جمعه و سخنرانی در بین خطبه های نماز جمعه، برپایی ایستگاه های خدمات بهداشتی و ارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، تقدیر از پرسنل ساعی و خیرین امنیت ساز خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به اینکه ۷۲ عنوان برنامه در هفته ناجا در شهرستان اجرا می شود، اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، همایش همیاران پلیس، اهدای خون کارکنان، همایش موتورسواران قانونمند، گلباران مزار شهدا و... از جمله دیگر برنامه های این هفته در سطح شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد