Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۱۸درصد افزایش داشته است گفت: این افزایش تماس نشان‌دهنده اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، سردار عبدالرضا ناظری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با اشاره به رضایت‌مندی فرمانده کل قوا از نیروی انتظامی اظهار داشت: مردم فعالیت‌های مأموران نیروی انتظامی را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار هفته ناجا که «پلیس برای امنیت، امنیت برای مردم» است افزود: پلیس جان خود را در راه امنیت می‌دهد و در مقابل قانون‌شکنان ایستادگی و با آن‌ها برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا در شرق استان تهران تصریح کرد: در هفته ناجا 160 برنامه در شرق استان تهران با سخنرانی سردار اشتری در نماز جمعه تهران و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ناجا اجرا می‌شود.

تماس‌های مردمی با سامانه 110 نسبت به سال گذشته 18درصد رشد داشته است

ناظری در ادامه با بیان این که تماس‌های مردمی با سامانه 110 نسبت به سال گذشته 18درصد افزایش داشته است گفت: این افزایش تماس نشان‌دهنده اعتماد مردم به پلیس است، بیش از 221 هزار تماس با سامانه 110 عملیاتی بوده است، که نسبت به سال قبل 23درصد افزایش داشته است و قطعاً به همین نسبت تحرک مجرمان نیز کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: 141 هزار مراجعه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها داشتیم که در این رابطه حدود 100هزار پرونده قضایی تشکیل شد و بیش از 36 هزار و 900 واحد گشتی در یک سال گذشته به گشت‌زنی پرداختند که علی‌رغم کمبودهای موجود افزایش 8 درصدی را شاهد بودیم.

میزان شکایات مردمی از پلیس در سامانه 197، 30 درصد کاهش داشته است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین با اشاره به نظارت اصحاب رسانه و مردم به کار پلیس اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه 197 و دفتر نظارت همگانی ما جلسات خوبی را با مردم داریم و توفیقات خوبی هم در این زمینه حاصل شد، در حوزه تماس با 197 تعداد 21 هزار تماس داشتیم و 507 گزارش مکتوب نیز در جلسات چهره به چهره از مردم دریافت کردیم که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

ناظری اظهار داشت: در بخش رفتار کارکنان و صیانت از نیروها 44درصد تقدیر از نیروها در این حوزه افزایش داشته است، و 30درصد از شکایات همکاران در سامانه 197 کم شد و 11درصد میزان انتقاد افزایش پیدا کرده است، که ما این میزان افزایش را مثبت دانسته و انتقادهای سازنده را می‌پذیریم؛ چرا که از این موضوع حکایت از دیده شدن ما توسط مردم دارد.

رویکرد پلیس در ایجاد امنیت، جامعه‌محوری است

وی در ادامه تصریح کرد: جلب مشارکت دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای نظم در استان، ارائه هشدارهای انتظامی به مردم از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها، توسعه رویکرد جامعه محوری، جلب مشارکت اقشار اجتماعی در تأمین نظم و تعامل با رسانه‌ها و بهره‌مندی از قدرت آنان در جامعه مردم از مهّم‌ترین اهداف برنامه‌های هفته ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در پایان با بیان اینکه تقویت احساس امنیت برای مردم از مهّم‌ترین وظیفه پلیس است خاطرنشان کرد: پلیس استان تهران هیچ‌گاه در ارائه خدمات کوتاهی نمی‌کند؛ چرا که ما معتقدیم رویکرد پلیس در ایجاد امنیت، جامعه‌محوری است و پلیس در این راه از تمام توان، شیوه و تاکتیک‌های نرم‌افزاری در مقابله با جرایم استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز