Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای روستای محمدآباد با بیان اینکه متاسفانه در هفت روستای قرچک به همین شکل بوده و بخشدار دهیارانی که مد نظرش بوده است را به عنوان دهیار یا رابط شورای بخش معرفی کرده است، گفت: بخشدار به صراحت به بنده اعلام کرده است که شما به آقای رئیسی رای داده اید و مخالف جریان آب حرکت کرده اید در صورتی که بنده نیرویی می‌خواهم که هم سو با دولت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فتاحی عضو شورای روستای محمدآباد شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما بیان کرد: طبق قانون انتخابات هیئت رئیسه شورای روستاها در سراسر کشور برگزار شد ولی به دلیل برخی کم لطفی‌ها این انتخابات در روستای محمدآباد برگزار نشد.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای شهریور انتخاب سنی هیئت رئیسه در شورای روستای محمدآباد برگزار شد و با توجه به اینکه آقای شقاقی ۱۶ سال به صورت متوالی ریاست شورا را به عهده داشته است و در زمان انتخاب شورای روستا نیز شقاقی از بخشدار خواست که دقایقی را اعضای شورا با هم تنها باشند که عباسی اعلام کرد قبلاً باید تصمیم گیری خود را می کردید.

فتاحی تصریح کرد: در حین اجرای انتخابات هیئت رئیسه یکی از کارمندان بخشداری یکی از اعضای شورای روستا را به بیرون از اتاق فراخوانده و وی را تهدید کردند که اگر خواسته بخشدار را اجابت نکنید مغازه های شما در روستای محمدآباد تخریب خواهند شد.

عضو شورای روستای محمدآباد افزود: طبق قانون این انتخابات آن است که ناظر فرمانداری نیز باید در آن حضور داشته باشد که ما در تمام انتخابات‌های روستاهای قرچک هیچ ناظری حضور نداشت.

وی اظهار داشت: در آن انتخابات رئیس، نائب رئیس و منشی اول با اکثریت آرا انتخاب شدند و پس از آن نیز بخشدار اعلام کرد که نماینده شورا در شورای بخش چه کسی خواهد بود که اعلام کردیم که بین ما سه نفر انتخاباتی صورت گرفته و به صورت مکتوب به بخشداری اعلام خواهد شد.

فتاحی ادامه داد: بخشدار قرچک در آن جلسه بلند شده و اعلام کرد که فردی که من اعلام می کنم باید به عنوان نماینده روستا به شورای بخش معرفی شود، از سوی دیگر باید فرد مورد نظر من را به عنوان دهیار معرفی کنید در غیر اینصورت بنده این انتخابات را به رسمیت نمی شناسم.

عضو شورای روستای محمدآباد تصریح کرد: بعد از ماجراهایی دو عضو شورای روستا جلسه انتخاب هیئت رئیسه را ترک کردند که وقتی به بخشدار مراجعه کردیم اعلام کرد که به شما ارتباطی ندارد و منتظر باشید تا دعوت نامه برای شما ارسال کنیم.

وی اظهار داشت: تعدادی از اهالی روستا چند روز پیش به فرمانداری مراجعه کردند تا وضعیت فعالیت شورا و دهیاری مشخص گردد که از فرمانداری به این اهالی اعلام کردند که این مسئله از دست آنها خارج است و باید صبر کنند.

فتاحی با بیان اینکه حرف ما این است که چرا بخشدار باید نظر خود را به ما تحمیل کند، گفت: روستای محمدآباد جمعیتی حدود ۸ هزار نفر دارد و اصلاً مناسب نیست که این جمعیت بیش از یک ماه منتظر بخشدار باشند.

وی خاطر نشان کرد: اکثریت اهالی روستای محمدآباد از ناکارآمدی دهیار قبلی روستا ناراضی هستند ولی چرا بخشدار اسرار دارد که همان خانم دهیار باشد در صورتی که طبق قانون در این روستا فردی باید دهیار باشد که مدرک تحصیلی کارشناسی داشته باشد ولی خانم مد نظر بخشدار دارای مدرک دیپلم می‌باشد.

عضو شورای روستای محمدآباد با بیان اینکه متاسفانه در هفت روستای قرچک به همین شکل بوده و بخشدار دهیارانی که مد نظرش بوده است را به عنوان دهیار یا رابط شورای بخش معرفی کرده است، گفت: بخشدار به صراحت به بنده اعلام کرده است که شما به آقای رئیسی رای داده اید و مخالف جریان آب حرکت کرده اید در صورتی که بنده نیرویی می‌خواهم که هم سو با دولت باشد.

وی اظهار داشت: چند روز پیش معاون سیاسی فرماندار به دو نفر از اعضای شورای روستا اعلام کرده است که شما به توافق نرسیده‌اید و احتمالاً شما را به شورای حل اختلاف خواهیم فرستاد.

فتاحی بیان کرد: اگر بخشدار قانون را رعایت کرده بود در جلسه اول یا دوم تمام مسائل برطرف میشد ولی بخشدار قرچک اسرار بر آن دارد که آن خانم حتماً به عنوان دهیار انتخاب شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار

روستای توآباد در شهرستان آوج استان قزوین واقع شده و به شکل دره بین کوه‌های ینگجه محصور شده است. این روستا به دلیل آب و هوای مساعدی که دارد گردشگران بسیاری به سوی خود جلب کرده است. در این روز‌های بهاری که فصل شکوفایی گل‌ها و گیاهان است. طبیعت این روستا چشم نوازی می‌کند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار- قزوین

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • آیین گاوکشان 
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد