Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@23:32:41 GMT

۴۰ زائر اولی دیشموکی به مشهد مقدس اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۴۸۳۳

۴۰ زائر اولی دیشموکی به مشهد مقدس اعزام شدند

دیشموک- ۴۰ مرد و زن زائر اولی روستای سرغل از توابع دیشموک به سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس، اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ ۴۰ مرد و زن زائر اولی روستای سرغل از توابع دیشموک صبح امروز با حضور امام جمعه و بخشدار به سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس، اعزام شدند.

اعمال ما شیعیان به دست امامان ما خواهد رسید

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در آئین اعزام زائران روستای سرغل به حرم مطهر امام رضا(ع)، اظهار کرد: امام رضا(ع) از همان لحظه حرکت زائر به سمت حرم؛ آگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دیشموک اضافه کرد: اعمال ما شیعیان به دست امامان ما خواهد رسید.

حجت الاسلام راوند تصریح کرد: هر کسی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شود پیش خدا محبوب است و جنت و بهشت برای وی وعده داده شده است.

امام جمعه دیشموک از پیگیری حجت الاسلام طاهریان روحانی تازه مستقر شده در روستای سرغل برای اعزام ۴۰ نفر از پدران و مادران این روستا به مرقد مطهر امام رضا(ع)، قدردانی کرده است.

روحانیت چراغ روشنگری و هدایت و مایه خیر و برکت است

حسن امیریان بخشدار دیشموک هم در این مراسم بیان کرد: روحانیت چراغ روشنگری و هدایت و مایه خیر و برکت است.

بخشدار دیشموک با بیان اینکه؛ بدون تردید روستای سرغل از زمان حضور روحانی مستقر بصورت دائم تغییر شگرفی داشته است، تصریح کرد: این یعنی تعالی فرهنگی، پیشرفت فرهنگی و لبیک به امام وقت و ولایت فقیه و ولی امر که بارها از شبیخون فرهنگی ناتوی فرهنگی دشمن، تذکر دادند.

اعزام ۴۰ نفر از اهالی روستای سرغل به مشهد مقدس

امیریان، عزیمت خیل عظیمی از یک روستا به زیارت امام رضا(ع) را به فال نیک گرفته است و گفت: مردمان روستای سرغل همیشه بنیانگذار رسم های نیک و نیکو هستند.

حجت الاسلام فاضل طاهریان روحانی مستقر در روستای سرغل و بانی اعزام این ۴۰ نفر به زیارت امام رضا(ع) در این باره گفت: هزینه سفر یک هفته ای برای هر کدام از این زائرین؛ یکصد و سی هزارتومان خواهد بود.

وی گفت: یک روز از این هفته را در حرم مطهر حضرت معصومه و جمکران خواهیم بود و سه روز را هم در زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) هستیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شکری بابیان اینکه پرواز‌های عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده است، گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم حج تمتع، اعزام زائران حج عمره نیز آغاز شده است.

وی افزود: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ایستگاه پروازی، زائران عمره استان زنجان از فرودگاه تهران در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، افزود: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش یابد.

شکری در خصوص اعزامی‌های حج تمتع نیز گفت: هزار و ۲۷۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: ۶۷۱ نفر از از اعزامی‌ها را مردان و ۵۹۹ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم خرداد امسال از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی