Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@14:21:35 GMT

ساخت 17 واحد مسکونی مددجویی در مناطق محروم رشتخوار

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۱۸۷۱

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار گفت: ساخت 17 واحد مسکن مددجویی با هزینه‌ای به ارزش بیش از چهار میلیارد و 800 میلیون ریال در مناطق محروم شهرستان رشتخوار آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسین زاده سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز؛ با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اهداف مهم نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 17 منزل مسکونی مددجویی در سطح روستاهای محروم شهرستان رشتخوار تکمیل و هم‌اکنون نیز درحال ساخت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از 15 میلیون تسهیلات بلاعوض برای ساخت این منازل مسکونی به هر مددجو اهدا شده است، گفت: بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال در بحث ساخت منازل مسکونی مددجویی از سوی کمیته امداد این شهرستان تسهیلات بلاعوض به مددجویان جهت ساخت منازل مسکونی تعلق گرفته است.

حسین زاده در ادامه افزود: روستاهای نوق، سرآسیاب، چاهشورک، علی نقی در رشتخوار از جمله روستاهای تحت پوشش این طرح هستند.

وی همچنین در ادامه از ساخت دو منزل مسکونی مددجویی در سطح شهر رشتخوار با هزینه هر منزل 200 میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از محل زکات نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان نیز یک منزل مسکونی در روستای بازه عاشقان در حال ساخت و تکمیل شدن است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار در پایان با اشاره به اینکه هدف نهاد کمیته امداد ساخت منازل مسکونی و حمایت از مددجویان بی بضاعت در سطح شهرستان است، تصریح کرد: در ساخت منازل مسکونی مددجویان این شهرستان، ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل از جمله مواردی است که با دقت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد