Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویر احمد گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها روز چهارشنبه نوزدهم مهر در 500 مدرسه این استان برگزار می‌شود.

فرید محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموز همان منطقه توزیع می‌شود و همه مدارس می‌توانند در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از توزیع 65 هزار پاکت در مدارس برای جمع آوری کمک‌های مردمی در این استان خبر داد و تصریح کرد: اولیای دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی برای اهدای کمک‌های خود فرصت دارند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال که قبل از مهر ماه برگزار شد، 11 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
محبی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته مبلغ 10 میلیارد و 120 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که از این مبلغ، 700 میلیون ریال آن به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت کالا جمع آوری و توزیع شده است.
وی همچنین از اختصاص 9 میلیارد و 200 میلیون ریال برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد این استان در سفر رئیس کمیته امداد کشور از محل اعتبارات ویژه خبر داد.
محبی بیان کرد: تأمین هزینه‌های اولیه پوشاک، لوازم تحریر، کیف و کفش، ایاب و ذهاب دانش آموزان، تأمین هزینه نگهداری دانش آموزان روستایی در چهار خوابگاه دخترانه و پسرانه، تقویت بنیه تحصیلی و استعدادهای نخبه زیرپوشش امداد و کمک هزینه تحصیلی دانش آموز از جمله حمایت‌های کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان است.
هشت هزار و 300 دانش آموز و 2 هزار دانشجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست