Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خواجوی روز سه شنبه افزود: نحوه تدوین نقشه اجتماعی روستا ، رتبه بندی رفاه ، ماتریس اولویت بندی و رتبه بندی و تحلیل هزینه به فایده ازآموزش هایی است که به این کارشناسان ارائه شد.
وی گفت: کارشناسان امور زنان روستایی و کارشناسان مسوول ایجاد صندوق در پهنه های تولیدی و کارشناسان شهرستانی صندوق کارآفرینی با اصول و فرایند ایجاد صندوق های خرد محلی نیز آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: انتخاب 60 تسهیلگر زن روستایی در روستاهای مناطق مختلف استان طی فاز اول این پروژه نشان از قابلیت و پتانسیل بالای موجود در استان در زمینه توسعه صندوق ها دارد.
وی همچنین اشاره به قابلیت ها و توانمندی های زنان روستایی افزود: 10 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان مشغول به فعالیت است که دارای 285 عضو بوده و بیش از 760 میلیون ریال سرمایه است.
او اظهار کرد: این سرمایه ها برای حمایت از فعالیت های تولیدی زنان در بخش کشاورزی به صورت سرمایه در گردش استفاده می شود.
وی گفت: همچنین 280 نفر از تسهیل گران توسعه روستایی در روستاهای استان در ارتباط تنگاتنگ با مجموعه جهاد کشاورزی برای
توانمند سازی زنان تلاش می کنند و امیدواریم با اجرای طرح نوین ترویج و ظرفیت سازی بیشتر شاهد افزایش این تعداد و ارتقای جایگاه جامعه زنان روستایی استان در افزایش بهره وری تولید در بخش کشاورزی باشیم.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، خواجوی هدف از برگزاری این نشست تخصصی را تبیین فعالیت های امور زنان روستایی و عشایری و توجه ویژه به جامعه زنان روستایی در برنامه های توسعه بخش کشاورزی و ترویج برنامه های عملیاتی نظام نوین ترویج در حوزه زنان روستایی ذکر کرد.
او گفت: با اجرای طرح نظام نوین ترویج و سبک جدید آموزش به روستاییان ارتباط کشاورزان با کارشناسان زن مسوول پهنه بندی مستقر در مراکز خدمات کشاورزی و مدیریت شهرستان بهتر شده و گام های موثری در افزایش تولیدات کشاورزی در واحد سطح و پایداری کشاورزی با همکاری خود بهره برداران کشاورزی و انتقال و ارتقای دانش فنی کشاورزان برداشته می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی