Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز سه شنبه در پنجمین روز از هفته ناجا در آیین نمادین قرائت پیام مهر که در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بابایی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت از مولفه هایی به شمار می رود که بودن یا نبودن آن به شکل مستقیم با اقتدار کشورها در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، بستر توسعه هر کشور را امنیت موجود در آن دانست و ادامه داد: هرجا آسایش و امنیت نباشد خلاقیت و پیشرفتی در آن وجود نخواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور با صلابت نیروهای انتظامی ونظامی در یک محیط امن و آرام زندگی می کنیم.
قاسمی همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: امروز در خیلی از کشورها از جمله کشورهای مسلمان امنیت لازم وجود ندارد و آنان حتی برای برپایی مراسم میهمانی و عزاداری های خود نیز احساس ناامنی می کنند اما در ایران این مولفه را به بهترین شکل ممکن دارا هستیم.
وی افزود: با تلاش نیروهای خدوم انتظامی امروز کوچک ترین مشکلی در رفت و آمد دانش آموزان خود به مدارس نداریم چرا که با انجام اقدام های امنیتی آنان موجی از آسایش و آرامش برای ما ایجاد شده است.
در پایان این برنامه ضمن قدردانی از دانش آموزان نمونه، پیام مهر توسط یکی از عوامل انتظامی برای حاضران خوانده شد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود