Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - مشاور وزیر و مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو گفت: مناطق غرب و شمالغرب نقش ارزنده ای در صنعت برق کشور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالصاحب ارجمند صبح سه شنبه در آیین آغاز بکار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب کشور در ارومیه نیروی انسانی فرهیخته و توانمند با بار علمی بالا را از نقاط قوت صنعت برق کشور دانست و اظهارداشت: بخش اعظمی از این نیروی انسانی فرهیخته در استانهای غرب و شمالغرب کشور متمرکز شده که نشان دهنده اهمیت ونقش ارزنده این مناطق در صنعت برق کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی مناطق غرب و شمالغرب کشور عنوان کرد: بارش سنگین برف، آب و هوای سرد و کوهستانی شرایط را برای خدمات رسانی در بخش صنعت برق این مناطق سخت کرده اما مدیران عامل این مناطق با بهره گیری از نیروهای انسانی فرهیخته و کارشناسان خبره به خوبی توانسته اند به نحو احسن به مردم خدمت رسانی کنند.

عبدالصاحب از صنعت برق به عنوان حیاتی ترین و زیرساختی ترین کالای کشور نام برد و افزود: صنعت برق شامل مجموعه ای عظیم از نیروگاه های برق، شرکت های برق منطقه ای، شرکت های توزیع برق، مشاوران، پیمانکاران و...است که سمفونی بزرگ و زیبایی برای برق رسانی کشور می نوازند.

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو ادامه داد: اختلال در روند کار هر یک از این بخش ها که بزرگترین سیستم بهم پیوسته ساخت بشر در دنیاست موجب اختلال در سایر بخش ها می شود و مردم نیز براحتی این مشکل را لمس می کنند.

عبدالصاحب با بیان اینکه اداره کرد و برنامه ریزی صنعت برق به دلیل پیچیدگی و وسعت شرکت های زیرمجموعه اش کاری سخت و طاقت فرساست اضافه کرد: جریان بزرگ علم و فناوری که صنعت برق با مرزهای این دانش سر و کار دارد به همراه جریان مالی و اقتصادی ایجاب می کند فعالیت ها در هر سطحی به نحو احسن و با تکیه بر مدل علمی و تخصصی انجام گیرد.

مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو با تاکید بر اینکه اگر در وزارت نیرو سیاست گذاری ها درست انجام گیرد و در سطح کلان کشور شرکت های توانیر راهبردهای این سیاست گذاری را درست پیاده سازی کنند شاهد سیستمی موفق در صنعت برق خواهیم بود گفت: شرکت های توزیع برق که حلقه آخر و تکمیل کننده این صنعت هستند نیز اگر راهبردها را عملیاتی و به نحو احسن تدوین و پیاده سازی کنند صنعتی موفق خواهیم داشت.

عبدالصاحب اضافه کرد: در حال حاضر چالشها و مشکلات بزرگی در صنعت برق داریم اما نقاط قوتی زیادی از جمله نیروی انسانی فرهیخته نیز هست که با تکیه بر این نقاط قوت می توان چالش ها را به راحتی پشت سرگذاشت.

وی قرار گرفتن در رتبه ۱۴ صنعت برق کشورمان در دنیا را از دیگر نقاط قوت صنعت برق برشمرد و گفت: این امر افتخار بزرگی که امیدواریم با ارتقای شاخص ها شاهد افزایش جایگاه کشورمان در سالهای آینده باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد