Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق با حضور مهندس عبدالصاحب ارجمند مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو، مهندس مسعودصادقی مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع توانیر و تعداد بسیاری از مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق و کارشناسان شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور به مدت سه روز در ارومیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست بیش از ۱۳۷ نفر از مدیران و کارشناسان شرکتهای توزیع نیروی برق استان های گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان، همدان، ایلام، قزوین، چهارمحال و بختیاری، زنجان و کردستان حضور خواهند دارند.

این نشست سه روزه به منظور هم اندیشی، تبادل افکار و بهره مندی از آخرین دستاوردهای بهره‌برداری از امروز سه شنبه ۱۸ تا ۲۰ مهرماه سال جاری با حضور شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار می شود.

افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت توان در شبکه های توزیع، مدیریت دارایی و تعمیرات پیشگیرانه (PMU)، برون‌سپاری، راهبری شبکه (دیسپاچینگ و فوریت‌های برق)، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ایمنی و الزامات بهره‌برداری، کاهش تلفات و پیک سایی، مخابرات شبکه های توزیع، فناوری اطلاعات و مدیریت داده‌ها از محورهای این نشست است.

این نشست به صورت کارگاهی با مشارکت شرکت توانیر، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه آذربایجان غربی، شرکتهای توزیع غرب و شمال غرب کشور، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی، تحقیقاتی و نهادها برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه جانبی در حاشیه این نشست با هدف تبادل دانش و تجربیات فنی و مهندسی، عرضه استعدادها و توانمندی‌های شرکت‌های مرتبط با گرایش‌های گوناگون به مدت ۲ روز از امروز سه شنبه در ارومیه به میزبانی این شرکت دایر می‌شود.

در نشست امسال هر شرکت توزیع در یک کارگاه اختصاصی به ارائه تجربیات خود در حوزه بهره برداری می پردازد.

انتهای پیام/م

آغاز ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت های توزیع نیروی برق

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد