Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای آزمون سلامت برای دو هزار و ۴۰۰ دانش آموز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس لامعی صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم نمادین آغاز برنامه های هفته بهداشت و روان که در آموزشگاه استعداد های درخشان شهید بهشتی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: ۶۲۰ نمایشگاه در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه با موضوع بهداشت روان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آرامش اولین شرط روان سالم است، عنوان کرد: دو هزار و ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بهداشت و روان در مدارس استان اجرا می‌شود.

وی پیاده روی همگانی، اجرای طرح همای سلامت، فراخوان طرح های ابتکاری ارتقای سلامت روان و اجرای طرح آمایش مشکلات دانش آموزی از مهم‌ترین برنامه های قابل اجرا در هفته بهداشت روان مدارس برشمرد.

لامعی از آزمون سلامت برای دو هزار و ۴۰۰ دانش آموز دوره اول متوسطه در استان خبر داد و افزود: اعتیاد مدرن، یا غرق شدن در فضای مجازی و اینترنت از مهم‌ترین عوامل تهدید کننده سلامت روان دانش آموزان خراسان جنوبی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کار گاه های آموزشی و مهارت آموزی ویژه اولیا دانش آموزان بیان کرد: این کارگاه‌ها به منظور هماهنگی بیشتر بین خانه و مدارسه در تأمین سلامت روان دانش آموزان در بهار و تابستان سال جاری برگزار شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور