Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌حیدر نوری رییس امور تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، طی بخشنامه‌ای از دستگاه‌های اجرایی خواست ردیف‌های درآمدی مورد نظر برای درج در لایحه بودجه 97 را اعلام کنند.

در این بخشنامه آمده است، کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع جدول (5) قانون بودجه سال 1396 کل کشور را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه لایحه بودجه سال 1397 در ارتباط با پیش‌بینی منابع قابل وصول دستگاه‌های اجرایی (به همراه راهنمای استفاده آن) آماده بهره‌برداری بوده و از روز شنبه مورخ 15/7/1396 از طریق آدرس layehe.mporg.ir قابل دسترسی است.

مقتضی است تمام دستگاه‌های اجرایی موضوع این بخشنامه پیشنهاد خود را در مورد میزان منافع قابل وصول برای درج در لایحه بودجه سال 1397، با توجه به موارد زیر تهیه و تا تاریخ اعلام شده از طریق تکمیل فرم مربوط در سامانه، به این سازمان اعلام نمایند. پس از مهلت مقرر سیستم غیرفعال شده و امکان ورود اطلاعات وجود نخواهد داشت.

1- ورود به سامانه با استفاده از شناسه (که عبارت است از شماره طبقه بندی دستگاه + Admin. به عنوان مثال شناسه نهاد ریاست جمهوری عبارت است از Admin101000) و رمز (همان رمز مربوط به سیستم مبادله موافقت‌نامه می‌باشد که قبلاً به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است) تعریف شده در سیستم امکان‌پذیر است.

2- فرم‌ها بر اساس ردیف‌های درآمدی سال 1396 آن دستگاه در سامانه یاد شده تا تاریخ 26/7/1396 تکمیل شود (ارایه کلیه مستندات شامل قوانین و مجوز وصول هر یک از ردیف‌های درآمدی همزمان با تکمیل اطلاعات و حداکثر تا تاریخ 29/7/1396 به صورت مکتوب به دفتر بخشی ذی‌ربط این سازمان الزامی است).

تبصره- دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن استعلام از واحدهای استانی اطلاعات مربوط به استان‌ها را نیز به صورت سرجمع برای هر ردیف وارد نمایند.

3- در سامانه لایحه، ردیف‌های درآمدی سال 1396 هر یک از دستگاه‌های اجرایی، مبنای ردیف‌های درآمدی مورد نیاز سال 1397 همان دستگاه قرار گرفته و امکان تغییر برای آن دستگاه وجود نداشته و تغییرات به صورت متمرکز توسط این سازمان صورت می‌پذیرد.

4- در صورت نیاز آن دستگاه به ردیف‌های درآمدی جدید می‌بایست ارایه پیشنهاد همراه با مستندات قانونی ذی‌ربط به صورت مکتوب تا تاریخ 29/7/1396 به دفتر بخشی ذی‌ربط این سازمان ارسال شود. ردیف‌های درآمدی جدید پیشنهادی، در جلسه‌ای با حضور نماینده دستگاه پیشنهاد دهنده بررسی خواهد شد و در صورت تأیید در تنظیم لایحه بودجه سال 1397 کل کشور لحاظ خواهد شد.

5- در صورت ضرورت با شماره تلفن 3327490 سرکار برخوردار تماس حاصل نمایند.

ضمناً یادآور می‌شود برنامه زمان‌بندی برگزاری جلسات پیش‌بینی منابع لایحه بودجه سال 1397 کل کشور نیز متعاقباً از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس طی روزهای اخیر بخشنامه بودجه 97 کل کشور به دستگاه‌ها ابلاغ شده و رویکرد بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در دستور کار قرار گرفته است. پیشتر نیز نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته بود، لایحه بودجه سال اینده به موقع به مجلس تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی