Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:49:01 GMT

کشفیات مواد مخدر در خراسان جنوبی ۵۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۹۶۵۵

کشفیات مواد مخدر در خراسان جنوبی ۵۰ درصد افزایش یافت

بیرجند- جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از افزایش ۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدسعید دادگر ظهر سه شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۲ تن انواع مخدر در خراسان جنوبی توسط ماموران نیروی انتظامی کشف شده است که میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تنها طی یک هفته گذشته بالغ بر یک تن کشفیات مواد مخدر در استان داشته ایم.

بیش از ۷۰ درصد سارقین استان معتاد هستند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه راه اندازی مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در استان یک ضرورت است، عنوان داشت: این موضوع از سال گذشته طرح وبه صورت مستمر پیگیری می شود.

دادگر با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد سارقین استان افراد معتاد هستند، بیان داشت: این افراد در یک چرخه دستگیر شده و بعد از پایان دوران محکومیت مجددا باز می گردند.

وی با بیان اینکه اگر از نظر میزان سرقت ها خراسان جنوبی پایین تر از میانگین کشوری است، افزود: با این وجود میزان سرقت ها در سال جاری افزایش داشته است که این افراد در یک دور مسلسل ما را با چالش مواجه کرده اند.

انهدام چند زنجیره مواد مخدر بین سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال طرح های امنیت اجتماعی به صورت مرتب در استان اجرا می شود، بیان داشت: با تلاش های انجام گرفته طی یک ماهه اخیر اتفاقات خوبی در استان رخ داده اند به گونه ای که در این مدت چند زنجیره مواد مخدر بین استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی منهدم شده اند.

دادگر با اشاره به اینکه توانسته ایم مانع خوبی برای قاچاقچیان مواد مخدر در استان ایجاد کنیم، عنوان کرد: کشفیاتی که در استان های کرمان، هرمزگان و استان های مرکزی داشته ایم، نشان می دهد که فضای استان برای قاچاقچیان ناامن شده است.

وی با بیان اینکه پاکسازی نقاط آلوده به غیر از پاتوق ها به صورت مرتب توسط نیروی انتظامی در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ناجا بر این است که محورهای مواصلاتی و به خصوص کویر استان برای قاچاقچان ناامن شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی