Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: سند راهبردی فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به منظور تقویت جایگاه قرآنی کشور در حوزه بین الملل تصویب خواهد شد.

به گزارش بی‌باک، سیدمحمدحسین هاشمی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت و گویی بیان داشت: کمیسیون تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی کارگروه های مختلفی دارد که یکی از این کارگروه ها کارگروه قرآن و بین الملل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگروه قرآن و بین الملل مربوط به فعالیت های برون مرزی قرآنی و فعالیت های قرآنی که در حال حاضر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام می دهد ،می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: سند راهبردی فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای تنظیم فعالیت های راهبردی و فعالیت های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین الملل در کارگروه قرآن و بین الملل پیگیری برنامه ریزی شده است. امروز این سند به شکل نهایی خود در کارگروه قرآن و بین الملل رسیده که در این کارگروه همه نهادهای داخلی که به نحوی در حوزه فعالیت های بین الملل فعالیت می کنند ،همراه ما خواهند بود.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه سند راهبردی فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ناظر بر کلیاتی است که کشور در حوزه قرآن و فعالیت های برون مرزی قرآنی کریم انجام می دهد، افزود: این سند دارای ٦ راهبرد اصلی و اهداف و جشم انداز می باشد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز از جایگاه خوبی در حوزه قرآن در جهان برخوردار است ،گفت: ما علاقه مندیم بیش از آنچه که تا کنون در این حوزه انجام شده ،نسبت به تقویت جایگاه قرآنی کشور در حوزه بین الملل فعالیت کنیم .این سند به منظور ارتقا جایگاه کشور در این زمینه شکل گرفته و در حال تصویب است.

وی در خاتمه تصریح کرد: شورای عالی قرآنی و شورای راهبردی و فرهنگی بیت رهبری پشتیبان این سند هستند و ما در تلاشیم که با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های داخل کشور حضور مقتدرانه ای در حوزه بین الملل داشته باشیم ،به ویژه اینکه در شرایط فعلی شاهد رشد جریان های تکفیری هستیم.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟