Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان قدس جزء ۱۰ شهر بزرگ کشور است گفت: با افزایش جمعیت شهرقدس باید سرانه‌ها و زیرساخت‌ها نیز تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، همزمان با هفته ناجا و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان قوای نظامی و انتظامی شهرستان، سرپرست شهرداری قدس و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، ساختمان جدید مرکز ترخیص خودروهای توقیفی پلیس راهور شهرستان در محل راهنمایی و رانندگی شهرقدس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمد محمودی شاه‌نشین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:خوشبختانه شهرستان قدس هم اکنون به عنوان 10 شهر بزرگ کشور مطرح است و شایسته است که دیدگاه‌ها، رویکرد و نظرات ما هم به سمت این رشد هدایت شود.

وی افزود: رشد فیزیکی شهر نشانه این است که همراه با افزایش جمعیت و متناسب با این تغییرات در زمینه فرهنگی، اجتماعی و سایر زیرساخت‌ها به طور منطقی نیز رشد داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر نتوانیم منطبق با زیرساخت‌ها رشد کنیم و دغدغه حل مشکلات اولیه را داشته باشیم راه به جایی نخواهیم برد تصریح کرد: امروزه توجه به مقوله محیط‌زیست و اتفاقات جاده‌ایی از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که در سطح کلان مطرح می‌باشد اما در این بین محیط‌زیست و توازن امنیتی به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است.

محمودی شاه‌نشین عنوان کرد: متأسفانه هم اکنون بیشتر مرگ و میرها ناشی از تصادفات جاده‌ای است که باید موضوع ایمن‌سازی را در بخش حمل و نقل عمومی و حمل و نقل خصوصی محقق کنیم.

وی با اشاره به استانداردسازی سوخت و آلاینده‌های زیست‌محیطی گفت: تمام دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که باید شرایط سوخت را به مرحله‌ای برسانند که کمترین آلایندگی را داشته باشند و این مهم با استانداردسازی موتورها،کشنده‌ها، وسایل حمل و نقل و راه‌اندازی مسیرهای ریلی میسر می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه وسایل حمل و نقل ریلی مثل اتوبوس‌های تندرو و برقی وضعیت مطلوبی نداریم و بی‌بهره هستیم که ما باید به تدریج به سمت حذف مصرف سوخت فسیلی و برقی کردن خودروها پیش برویم.

محمودی شاه‌نشین پیرامون وضعیت ترافیکی شهرستان قدس تصریح کرد: شهرستان قدس شهری است که جز شهرهای تک رقمی کشور است و در این راستا پیرامون ساماندهی امور حمل و نقل و ترافیک نیازمند تلاش زیادی است.

وی اظهار داشت: سالیانه مبلغی به عنوان جرائم رانندگی به حساب شهرداری واریز می‌شود که باید با یک برنامه‌ریزی منسجم بخشی از این هزینه‌ها صرف بهبود رانندگی و آموزش و بخش دیگر صرف تجهیزات بازدارنده و نظارتی همچون دوربین‌های شهری، تابلوهای راهنمایی رانندگی و چراغ‌ها شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت مسئله آموزش خاطرنشان کرد: پلیس راهور باید شرایطی ایجاد کند که پلیس بتواند در مدارس، کلاس‌های آموزشی و اصول صحیح رانندگی و ترافیکی را اجرایی کند تا بتوانیم همزمان با افزایش جمعیت زیرساخت‌های خود را نیز تقویت کنیم.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟