Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهرام صمدی‌راد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: آمار جان باخته های حوادث رانندگی در استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد 447 نفر بوده حدود 2 درصد کاهش نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه از مجموع تلفات حوادث رانندگی در 6 ماهه امسال 349 نفر مرد و 89 نفر زن بودند، گفت: زنان فوت شده در اثر این حوادث 11درصد افزایش و مردان فوت شده 5 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمدی‌راد افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با 262 فوتی در جاده‌های برون شهری و روستایی، 93 نفر در مسیرهای درون شهری، 12 نفر در جاده‌های خارج از استان یا نامعلوم، 61 نفرخارج از حریم جاده بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اعلام کرد: در شهریور سال‌جاری تعداد 92 نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با شهریور ماه سال گذشته حدود 9.5 درصدافزایش یافته است.
صمدی‌راد همچنین گفت: در نیمه نخست سال‌جاری تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی 9 هزار و 21 نفر بود که از این تعداد 2 هزار و 428 نفر زن و 6 هزار و 593 نفر مرد بودند.
وی اعلام کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی 8 هزار و 813 نفر بود 2 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: در شهریور سال‌جاری یک هزار و 733 نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم و به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 4.3 درصدافزایش نشان می‌دهد.
صمدی‌راد افزود: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال 95 در استان 675 نفر و تعداد مصدومان 15 هزار و 415 نفر بود.
خبرنگار: بازگشا ** انتشار : پرویز انصاری
3071/6120

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شادی نیا گفت:به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی در محور صوفیان _شبستر پایگاه‌های اورژانس شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تایید کردند و چهار مصدوم را تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان