Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تفاهم نامه همکاري سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و شرکت خدمات ارتباطي ايرانسل توسط محمدامين سازگارنژاد،رئيس سازمان آموزش فني حرفه اي کشور،عليرضا قلمبردزفولي،مديرعامل شرکت ايرانسل و غلامرضاشريعتي استاندارخوزستان به امضاء رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعي اين تفاهم نامه به منظور آماده سازي زير ساخت آموزش بر مبناي محتواي ديجيتال، حمايت از توليد کنندگان محتواي ديجيتال، حمايت از کسب و کارهاي مهارتي نوظهورو کمک به شکل گيري آنها، تدوين استانداردهاي توليد محتواهاي ديجيتال، اجراي پروژه هاي ارتباطي، محتواي ديجيتال و کسب و کارهاي نوظهور و ايجاد و توسعه شبکه ارتباطي بين مراکز آموزش دولتي و آموزشگاه هاي آزاد سازمان بر پايه شبکه APN ايرانسل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله مسؤوليت هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مي توان به ايجاد هماهنگي و همکاري بين دستگاهي و يا با بخش هاي غير دولتي در موضوع تفاهم نامه، هماهنگي و همکاري براي توسعه مهارت هاي نيروي کار با مشارکت نهادهاي مربوطه، همکاري با دانشگاه هاي دولتي و غير دولتي جهت کمک به تاسيس و توسعه شرکت هاي توليد محتواي ديجيتال اشاره کرد.
اين گزارش مي افزايد: فراهم سازي دسترسي به بستر ارتباطي مورد نياز شرکت هاي توليد محتواي ديجيتال جهت اجراي توافقات، حمايت و ايجاد بستر مناسب براي کسب و کارهاي نوظهور و کمک به شکل گيري آنان، اجرا و پياده سازي رخدادهاي کارآفرينانه در حوزه محتواي ديجيتال و خدمات ارزش افزوده موبايل، تدوين استانداردهاي توليد محتواي ديجيتال، در اختيار قراردادن تجهيزات و امکانات آموزشي موجود در مراکز سازمان که مرتبط با حوزه ي محتواي ديجيتال مي باشد از ديگر مسؤوليت هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در راستاي تفاهم نامه مذکور است.
فني و حرفه اي
بنا‌بر‌اين گزارش همکاري در توليد محتواي ديجيتال توسط شرکت هاي مربوط به اين حوزه، همکاري در بازاريابي محتواي ديجيتال توليد شده با استفاده از امکانات ايرانسل، امکان سنجي و مشاوره در حوزه کسب و کارهاي بالقوه همچون اينترنت اشياء، شهر هوشمند و استفاده از ظرفيت ساير شرکت هاي همکار درحوزه توليد، تبليغ و نشر محتواي ديجيتال با محوريت اولويت هاي تعيين شده توسط طرفين تفاهم نامه، برقراري ارتباط فني جهت بهره برداري از بستر هاي محتوايي موجود همچون SMS، IVR،IPTV، OTTو ... در جهت انجام موضوع تفاهم نامه، از مسئوليت‌هاي ايرانسل است.
پشتيباني و مشارکت در رخدادهاي کارآفرينانه در حوزه محتواي ديجيتال و خدمات ارزش افزوده موبايل، کمک به شکل گيري کسب و کار هاي جديد و نوپا به منظور ارائه خدمات حول پروژه هاي مطروح، کمک به استقرار و پشتيباني از شبکه ملي مهارت به منظور اتصال ستاد سازمان، ادارات کل استاني، مراکز و آموزشگاه هاي آزاد سازمان از طريق ظرفيت هاي شبکه APN ايرانسل و استقرار سامانه آموزش مجازيLMS سازمان در ايرانسل از جمله مسؤوليت هاي ايرانسل در راستاي تفاهم نامه مذکور است.
شايان ذکر است، در چارچوب برنامه اجرايي اين تفاهم نامه، استان خوزستان به عنوان پايلوت تعيين مي گردد.
مدير عامل شرکت خدمات ارتباطي ايرانسل بيان داشت: همکاري با سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور باعث شکوفايي اقتصادي کشور مي شود.
وي با بيان اين که بخش عظيمي از کارجويان و فارغ التحصيلان کشور با مشکل اشتغال مواجه مي باشند، بيان داشت: اميدواريم که با ارائه آموزش هاي مهارتي مسير اشتغال را تسهيل کنيم.
همچنين مي توانيم گام هاي خوبي در مسير توليد محتوا و اپليکيشن ها در حوزه مهارت آموزي برداريم و همکاري ها را توسعه دهيم.
استاندار خوزستان تأکيد کرد: همکاري با سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در راستاي توسعه اشتغال استان از اهميت زيادي برخورد است.اميدواريم که اين تفاهم نامه به رفاه بيشتر و استانداردهاي بالاتر اشتغال در استان خوزستان منجر شود.
وي با بيان اين که بخش مهمي از اشتغال استان خوزستانمشاغل دولتي شامل مي شود با کمک اين قبيل تفاهم نامه ها مي توان در جهت تحول و نوآوري در حوزه بخش خصوصي گام برداريم و توسعه بخش خصوصي را در استان شاهد باشيم.
وي همچنين بيان داشت : که اين استان بتواند با بهره برداري از ظرفيت ها واستعدادهاي موجود در حوزه اشتغال ، توليد و خلق ثروت و همچنين فناوري هاي نوين پيشگام و منشاء اثر باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی کرج برگزار شد که تیم خوزستان دربازی فینال رشته ورزشی فوتسال با نتیجه ۲ برصفر تیم مازندران را شکست داد و جام قهرمانی را برای استان به ارمغان آورد.

علی محمد غیبی و مجتبی محمدیان از تیم خوزستان با به ثمر رساندن ۶ گل به صورت مشترک آقای گل مسابقات شدند.

محمدباقر پویانفر بازیکن خوش تکنیک و خلاق تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام شهدای مهارت شناخته شد.

علی مجمد غیبی، محمد رشیدی، رحیم محمودی، مجتبی محمدیان، حسین رضاگاه، محمدباقر پویانفر، ماشاللله حیاتیان نسب، رضا رایگان، عبدالله حاجت، تورج احمدی و احسان اکبرزاده نفرات تسکیل دهنده تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بودند.

مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

۳۶۰ ورزشکار در ۲ بخش بانوان وآقایان مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه کشور به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی