Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ به همراه جمعی از همکاران خود به مناسبت هفته ناجا با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، صبح امروز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ به همراه جمعی از همکاران خود به مناسبت هفته ناجا با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار ضمن استماع گزارش عملکرد توسط سرهنگ محمدعلی محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ،وی تلاش های شبانه روزی همکاران خود در سراسر کشور را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت:نیروی انتظامی مفتخر است به عنوان تنها ارگانی که به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم است و پل ارتباطی 110به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی و سامانه 197جهت پبشنهادات و انتقادات مردم عزیز می باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی (ع) گفت:ماموریت های نیروی انتظامی در اجرا و تامین امنیت زائرانی که از مسیرهای ارتباطی این شهرستان عبور خواهند کرد از اولویت های مهم نیروی انتظامی این شهرستان در ایام پیش رو خواهد بود.

سرهنگ محمدی ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان اضافه داشت:فرماندهی نیروی انتظامی در این شهرستان به عنوان یک راهنما در راس امور اجرایی این شهرستان عمل کرده است و زحمات اصلی را همکاران بنده در نیروی انتظامی این شهرستان کشیده اند.

حجت السلام یوسف روحانی امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در ادامه این برنامه ضمن عرض خیر مقدم به نیروهای انتظامی و تبریک هفته ناجا اظهار داشت:مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنند و امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان کبودراهنگ مثال زدنی است و ما قدردان زحمات شما هستیم .

وی با اشاره به جریانات اخیر منطقه و اعلام هشدار به نیروهای انقلابی گفت:نیروهای انقلابی و ولایی آگاه باشید که همه پرسی در کردستان عراق نقشه شوم دشمنان اسلام برای ناامنی در منطقه است لذا هوشیاری ما و کشورهای منطقه برای مقابله با این فتنه جدید ضروری است.

امام جمعه کبودراهنگ در خصوص ارزش بالاو درک مجاهدت های نیروهای ناجا بیان کرد :نیروی انتظامی در معرض قضاوت مردم است و و دو خطر بزرگ همیشه کارکنان این نیرو را تهدید می کند:یک خطر از جانب دشمنان داخلی و خارجی است و خطر دوم خطر نفس انسانی است و اما امیدوارم بتوانیم اهمیت کار و مجاهدت های این عزیزان را بدانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه قانونی توزیع در روستای جگین از توابع شهرستان جاسک خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز ۱۱ اردیبهشت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه "جگین "، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضایی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر بنزین سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک