Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@01:37:53 GMT

رشد 30درصدی قیمت خودروهای وارداتی در 1 ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۶۸۹۳

به گزارش پارس نیوز،

بیش از سه ماه از ممنوعیت ثبت سفارش واردات خودرو می‌گذرد و در این شرایط بازار خودروهای وارداتی با رشد قیمت قابل توجهی روبه رو شده است. رشد قیمت‌های نامعقول در بازار عاملی شده تا کمتر مشتری در بخش خودروهای وارداتی وجود داشته باشند به نحوی که نمایشگاه داران برای سود بیشتر کمتر اقدام به فروش کرده و از طرفی مصرف کننده هم تمایلی به خرید ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مدت قیمت خودروهای وارداتی با رشد حدود 30 درصدی مواجه شده است، به عنوان نمونه امروز سراتو با رشد 16 میلیون تومانی با قیمت 154 میلیون تومان، النترا با رشد 13 میلیون تومانی با قیمت 156 میلیون تومان، توسان با رشد 23 میلیون تومانی با قیمت 203 میلیون تومان، سوناتا با رشد 18 میلیون تومانی با قیمت 180 میلیون تومان ،سورنتو با رشد 35 میلیون تومانی با قیمت 290 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به اعتقاد فعالان بازار هنوز افزایش قیمت دلار تأثیرات خاص خود را بر بازار قیمت خودروهای وارداتی نگذاشته اما ممنوعیت ثبت سفارش، رشد قیمت‌ها را به حدی رسانده که دیگر خرید آنهم با این قیمت‌های نامعقول منطقی نیست.

همچنین در بخش خودروهای داخلی هم هنوز بازار واکنشی نسبت به قیمت دلار نداشته اما در صورت تدام افزایش قیمت دلار تغییرات قیمتی طی یک تا دو هفته آینده در بازاز خود را نشان خواهد داد.

لیست امروز قیمت انواع خودروها در بازار به شرح زیر است:

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهای طلا و انواع سکه امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران افزایش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، رشد یک میلیون تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با رشد ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر قیمت، ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۶۹ هزار تومان افزایش، سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید