Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان بر جذب و آموزش نگهبانان محله در زنجان تاکید کرد و گفت: مشارکت نهادهای برون سازمانی و نگهبانان محله از راهکارهای پیشگیرانه در مقابله با جرایم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر کردلو شامگاه چهارشنبه در همایش نگهبانان محله، گفت: نگهبانان محله ظرفیت ارزشمندی در ارتقای امنیت و نظم جامعه هستند و در استان زنجان این گروه عملکرد خوبی در امنیت محله ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر جذب و آموزش نگهبانان محله در استان زنجان تاکید کرد و یادآور شد: از راهکارهای پیشگیرانه در جلوگیری از جرایم مشارکت نهادهای برون سازمانی و پلیس های محله و نگهبانان محله است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استانهای امن کشور است، افزود: خوشبختانه طی شش ماه سالجاری وقوع جرایم در استان زنجان ۱۶ درصد کاهش داشته است.

کردلو تاکید کرد: وقوع سرقت از منزل و مغازه در استان زنجان طی شش ماه سالجاری ۲۵ درصد کاهش داشته و در این میان سرقت های خرد مثل سرقت از داخل خودرو و سیم و کابل هم افزایش داشته که در مجموع وقوع سرقت ها در استان زنجان طی این بازه زمانی پنج درصد افزایش داشته است.

وی افزود: استان زنجان جزو سه استان امن کشور است و زنجان در شاخص‌های امنیتی عملکرد خوبی دارد چراکه این استان در سال جاری سرقت مسلحانه، جرائم خشن و گروگان‌گیری نداشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان ابراز کرد: خوشبختانه مردم در استان زنجان با پلیس همکاری خوبی دارند و این خود عامل مهمی در بحث کاهش جرائم است.

کردلو گفت: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است. امروز پلیس با اقتدار تر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد و نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرایم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق خوب عمل کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن شرق زنجان با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحد های مسکونی و تامین زیر ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود، گفت: تامین زیر ساختها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات توسط شرکتهای خدمات رسان در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیر ساختها شتاب می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع ترین زمان ممکن زیر ساخت‌ها برای پروژه های قابل تحویل تامین شود، گفت: از مدیران شرکتهای خدمات رسات رسان انتظار می رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است همراهی لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه دار شدن متقاضیان باشیم.

در ادامه کارگزار پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان، بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: از متقاضیان درخواست می شود به منظور شتاب گرفتن پروژه ها، در واریز آورده ها همراهی لازم را داشته باشند.

قاسم محمودی تاکید کرد: اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده ها توسط متقاضیان است.

کد خبر 6100449

دیگر خبرها

  • نگاه پلیس به دستگاه تعلیم و تربیت ستودنی است
  • معتادین متجاهر در شیروان جمع‌آوری شدند
  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد