Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: کاهش میزان بیکاری در این استان که هم اکنون 11 درصد اعلام شده، نیازمند توسعه تعامل بخش های خصوصی و دولتی است.

به گزارش ایرنا، محمد عبادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: در سال گذشته پنج نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و در سال جاری سه نشست در استان بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: برای رونق وضعیت بنگاه های اقتصادی این استان باید بخش خصوصی از طریق تعامل و هم فکری با بخش دولتی برای رسیدن به یک افق روشن در آینده نزدیک برنامه ریزی کنند.
عبادی تاکید کرد: حل مشکلات بخش خصوصی نیازمند برگزاری منظم و مستمر نشست هایی با حضور نمایندگان بخش دولتی است که در این ارتباط باید تقویم برگزاری چنین نشست های تدوین شود.
رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با تاکید بر ضرورت کمک به حل مشکل بیکاری در سطح استان بوشهر اظهار داشت: کمک به ایجاد اشتغال به نوعی کمک به سلامت جامعه است از این رو حل مشکل بیکاری نیازمند توجه بیش از پیش است.
وی بیان کرد: بخشی از نیروی بیکار جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند که با توجه به اینکه فاقد مهارت هستند باید زمینه آشنایی و تسلط آنها به مهارت های حوزه کاری فراهم شود.
عبادی اظهار داشت: اتاق بوشهر برای حل مشکلات بخش خصوصی بصورت تشکل استقبال کرده و آماده هرگونه حمایت از تشکل هاست.
وی گفت: برای حل مشکلات مالیاتی واحدهای اقتصادی بزودی دوره های آموزشی تخصصی رفع ابهام در زمینه مسائل مالیاتی، تنظیم اظهار نامه و غیره به میزبانی اتاق بازرگانی بندر بوشهر برگزار می شود.
7212/6043
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر گفت: با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه به تولید و بخش خصوصی دقیق و تخصصی پرداخته شده و با حمایت از سرمایه گذاری موانع تولید برطرف می شود.

وی تغییرات مداوم در ساختار دولتی و اداری را آفت توسعه و عامل سردرگمی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: تغییرات مدیریتی عامل ناقص اجرا شدن سیاست‌های کلان است و این سیاست‌ها در برخی از موارد ممکن است اصلا اجرا نشود.

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته قرارداد‌های عادی پر تکرار مانند معاملات ملکی در قوه قضائیه ساماندهی شدند و آمادگی داریم این اقدام را در منطقه آزاد کیش هم اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد