Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با سپیدرود رشت گفت: بعد از وقفه ی لیگ بازی مهمی داریم و تلاش می کنیم تا به پیروزی برسیم. مدتی است نتایج خوبی نگرفتیم اما فردا تلاش می کنیم تا با یک بازی خوب 3 امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: بطور حتم وقفه لیگ به ضرر تمام تیم ها است و ما هم مانند بقیه تیم ها تمرین و بازی دوستانه برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سایپا همچنین گفت: مدیرها برای اینکه تیمشان بتوانند نتایج بد را جبران کنند، مربیان را عوض می کنند. متاسفانه وضعیت نفت مشخص نیست، یک جلسه را با مالک نفت داشتیم اما چشمم آب نمی خورد پول مان را بدهند.

دایی در مورد خصوصی سازی سرخابی ها اظهار کرد: خصوصی سازی باشگاه ها به نفع فوتبال کشور است اما اگر مدیران با کفایت بتوانند آنها را اداره کنند. مدیران با کفایت می توانند از استقلال و پرسپولیس سالی 200-300 میلیارد در بیاورند اما به دلیل بعضی مشکلات که یکی از آنها سیاست است، این اتفاق رخ نمی دهد. من سلطانی فر، وزیر ورزش را دوست دارم اما خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس کار سختی است.

دایی در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: دنبال بازیکن خارجی در خط هجومی هستیم اما بازیکنانی که تست دادند به درد تیم ما نمی خورند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد شب زنده داری بازیکنان گفت: زمان ما نیز شب زنده داری بود، اما به این شدت نبوده است و من به ندرت ساعت 12 شب را می دیدم. ما زندگی حرفه ای نداریم اما متاسفانه گفتن من چاره ای نمی شود و اگر مدیر تیمی می گوید من 4 صبح آمدم به کسی ربطی ندارد و دیگر نمی توان به بازیکنان خورده ای گرفت. متاسفانه جامعه خراب شده است و این مسئله مختص به فوتبال نیست و در تمامی رشته ها دیده می شود.

او خاطرنشان کرد: زمانی که در بایرن بازی می کردم برخی بازیکنان، شب و پس از پایان مسابقه بیرون رفتند که جریمه های سنگینی شدند. زمانیکه در بایرن بودم منشی هر شب به من زنگ می زد تا ساعت 11 شب خواب باشم و پس از 20 روز دیگر خسته شد و تماس نگرفت.

انتهای پیام/

اظهارات علی دایی پیش از دیدار مقابل سپید رود رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت