Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد شفاف هشت ساله موسسه خیریه صاحب نام امام رضا(ع) پاسخ قاطع به تمام سوالاتی است که ممکن است مطالبه افکار عمومی بوده و روند ساختمان سازی تا مرحله بتون ریزی پیشرفت داشته و مابقی این روند نیز به حمایت خیرین وابسته می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل موسسه خیریه امام رضا(ع)سفیر مهر و سلامت در شهرستان ملکان به شرح ذیل می باشد :

دیار ملکان : لطفا خودتان را معرفی کرده و از موسسه صاحب نام خیریه امام رضا(ع) برایمان بگویید؟

با عرض سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و عرض ادب و احترام خدمت جنابعالی، بنده سید سعید حسینی شغل اصلیم دبیر آموزش و پرورش بوده و هم اکنون رییس هیئت مدیره و مدیر عامل و رییس پایگاه خدمات و سلامت اجتماعی موسسه خیریه امام رضا (ع) می باشم که بصورت افتخاری بمدت هشت سال انجام وظیفه می نمایم و در خدمتتان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطوریکه مستحضر هستید موسسه خیریه امام رضا(ع)در سال ۱۳۸۸ با فراخوان مجمع عمومی و تعیین اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره بشماره ثبت ۲۵ با فعالیت در حوزه های حمایتی،پیشگیری، توانبخشی و پایگاه خدمات وسلامت اجتماعی فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون هم در این حوزه ها فعالیت میکند و با کسب مجوز و پروانه فعالیت در حوزه حمایتی با پذیرش فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست از شهرستان ملکان و حومه و سایر شهرها از این فرزندان مراقبت می نماید.

دیار ملکان : نحوه اداره این مراکز و موسسه به چه صورتی است؟

نحوه اداره این موسسه و مرکز نگهداری، تحت نظارت سازمان بهزیستی استان و با نظارت اداره بهزیستی شهرستان و مسئولیت سازمانی موسسه خیریه با اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره و مسئولیت کلیه کارهای مرکزنگهداری و اداری مرکزنگهداری با مدیر عامل و مسئول فنی و سایر همکاران شاغل می باشد.

دیار ملکان : سال ۹۳ مراسم کلنگ زنی و احداث ساختمان را شروع کرده بودید اما چندین سال متوقف و امسال روند ساختمان سازی شروع شده است دلیل توقف چندین ساله چی بود؟

سال ۹۳ مراسم کلنگ زنی با حضور نماینده وقت و مسئولین استانی و شهرستان انجام شد و در همان سال روند ساختمان سازی با حمایت خیرین و همشهریان عزیز تا مرحله فونداسیون بندی پیشرفت فیزیکی داشت اما متاسفانه در مهرماه همان سال با شکایت وراث مربوطه مبنی بر تداخل ۴۰ متر مربع آن هم به اشتباه کروکی ارایه شده توسط شهرداری روند ساختمان سازی با توقف مواجه گردید و عدم همکاری و مشکل شخصی شهردار وقت جناب نریمان پور با وراث مربوطه پروسه دادرسی و مصالحه را سالها به تعویق انداخت و در سه خیریه با ضرر سنگینی مواجه گردید.

تا اینکه امسال با تعویض زمین قبلی با زمین شهرداری همراه با روند پروسه اداری مبنی بر سطح اشغال بالای ۸۰ درصد که مطالبه موسسه بخاطر فرزندان تحت پوشش این مساله با تلاش بی شائبه مهندس کاظمی و مهندس حبیبی و تلاشهای ریاست محترم اداره بهزیستی جناب فتحی روند ساختمان سازی شروع و تا مرحله بتون ریزی پیشرفت داشته که مابقی روند ساختمان سازی هم به حمایت خیرین بزرگوار وابسته است.

دیار ملکان : در فضای مجازی در خصوص پاسخگویی مسئولین مرکز نگهداری مبنی بر حمایت همشهریان و افراد خاصی که نام برده شده بود شفاف سازی خواسته بودند حال شما در این خصوص اطلاع رسانی داشتید یا نه؟

جناب آقای پاشازاده عملکرد شفاف هشت ساله موسسه خیریه صاحب نام امام رضا(ع) پاسخ قاطع به تمام سوالاتی است که ممکن است مطالبه افکار عمومی باشد.

اما بنده از طریق پایگاه خبری دیار ملکان به اطلاع افکار عمومی می رسانم که موسسه خیریه امام رضا(ع)ملکان تنها موسسه خیریه در سطح شهرستان و استان می باشد که از مدیر عامل تا بقیه اعضای هیئت مدیره بدون دریافت حتی یک ریال و حق جلسه انجام وظیفه می نماییم و عملکرد شفاف مالی و تمدید چندین باره پروانه فعالیت گواه بر گفته های بنده می باشد.

اما درخصوص افراد ذکر شده علی الخصوص پارسال ماه محرم که دسته زنجیرزنان به محل احداث ساختمان مرکز نگهداری تشریف آورده و در آنجا خیرین و عزاداران محترم وعده همکاری و مشارکت را دادند تنها از آنهمه اعلام عمومی فقط ۷۳۲۵۰۰۰ تومان جمع آوری گردید که نماینده محترم و حاج اکبر عباسی و دکتر بهزادی و سایر عزیزان بعلت عدم روند ساختمان سازی مشارکتشان را منوط به ادامه روند ساختمان سازی و حل مشکل کارهای اداری و.. ساختمان گذاشتند که اخیرا چندین ماه پیش بنا به اظهارات این عزیزان مشارکت این بزرگواران انشاالله مقدور شود.

دیار ملکان : نحوه مشارکت مردم و خیرین به این مراکز به چه صورت هست و اطلاع رسانی در این خصوص چگونه صورت می پذیرد؟

با توجه به حفظ حرمت فرزندان ساکن در مراکز نگهداری نصب تابلو که نشان محل نگهداری باشه توسط موسسات انجام نمیشه مگر در ماه محرم و رمضان بخاطر تردد سهل مراجعه کنندگان انجام میگیرد که اینکار هم بصلاحدید و مشورت اداره بهزیستی انجام می شود.

اما در خصوص مشارکت مردم عزیز خدمتتان عرض کنم که مشارکت آنها نقدی با دریافت قبض و واریزی به شماره کارت و حسابهای موسسه خیریه و مشارکت غیر نقدی آنها از قبیل گوشت قربانی، البسه،صدقات،نذورات،و غذای نذری و.. انجام میگیرد و همه همشهریان و خیرین بزرگوار با آگاهی کامل و از سر صدق و با شناخت و ارزیابی از نحوه شفاف سازی همیشه لطف داشته و دارند.

دیار ملکان : مشارکت مردم شهرستان و نحوه همکاری مسئولین با این موسسه و فرزندان ساکن در آن به چه صورت است؟

مردم خوب ملکان و حومه با آگاهی کامل به همه کارهای خوب و کارهای انجام یافته اشراف دارند و همیشه حامی بوده و هستند، مردم خوبی داریم در همه عرصه های خیر خواهانه و داوطلبانه پیشقدم بوده و هستند و جا دارد از اینجا از کار خیر خواهانه خیلی از عزیزان علی الخصوص جناب حاج اکبر عباسی و جناب حاج غلامرضا عباسی که زمین مناسب به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع جهت احداث ساختمان مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست دخترانه ورودی میدانجوق به موسسه خیریه امام رضا(ع)اهدا نمودند،از جناب دکتر افشین اسکندری و جناب دکترمصطفی جعفرزاده که با در اختیار گذاشتن دو باب منزل مسکونی بصورت رایگان تا زمان احداث ساختمان مرکز نگهداری تقدیر و تشکر کنم.و از همه خیرین عزیزی که همیشه یاورمان بودند.

و از همه مسئولین شهر،علی الخصوص شهردار محترم،اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان و از نماینده محترم و پرتلاش که با دعوت از رییس سازمان بهزیستی جهت جذب اعتبار لازم برای مراکز تحت پوشش بهزیستی تقدیر کنم.

حرف آخر!

از جنابعالی بعنوان خبرنگار مردمی دیارملکان که همیشه سعی در فرهنگ سازی آرمانهای انقلاب و نهضت روشنگری دارید و بخاطر پوشش خبرهای مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان بی سرپرست موسسه خیریه امام رضا(ع)بدون هیچ چشمداشتی تقدیر و تشکر کنم.

و از خیرین محترم و همشهریان عزیزم و ملکانیهای مقیم خارج از شهرستان خواهشمندم مرکز نگهداری خودشان را تنها نگذارند و با حمایتهای خودشان ما را در جهت ساخت خانه برای فرزندان ساکن یاری نمایند.

دست مهربان و خیر خواهانه تک تک همشهریانم را می بوسم.

منتظر حضور سبزتان هستیم

آدرس مرکزنگهداری:

خیابان کشاورز.روبروی شقایق سه.ساختمان(مرحوم حاج غلامرضا اسکندری)

خیابان امام کوی مخابرات(منزل دکتر جعفرزاده)

محل احداث ساختمان:

خیابان ستارخان نرسیده به میدان ستارخان

شماره تلفن تماس:

۳۷۸۲۳۳۳۱

۰۹۱۴۹۲۰۷۲۵۳

۰۹۱۴۲۱۷۲۸۷۵

شماره کارت مجازی موسسه خیریه امام رضا(ع)نزدبانک توسعه تعاون

۵۰۲۹.۰۸۱۰.۲۱۵۷.۰۱۷۷

شماره حسابهای موسسه خیریه:

۰۱۰۸۷۸۴۴۵۵۰۰۵

بانک ملی شعبه ملکان

۱۷۷۱۳۰۹۵۵۸

بانک ملت شعبه ملکان

۱۲۱۱۴۸

بانک تجارت شعبه ملکان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در دوازدهمین سال متوالی بصورت ویژه در تمامی آستان‌های متبرکه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک افزود: یکی آستان‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی) وامامزاده هلال بن علی در آران و بیدگل بود.

وی ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی صداوسیمای استان مراسم جز خوانی در ۳۰روز از ماه مبارک ضبط و در رسانه پخش شد که گام موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: برای قدردانی از تلاش ۸۰ خادم قرآنی، قاریان، دست اندرکاران و عوامل موثر صداوسیمای استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند