Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: رئیس جمهور کشور جنایتکار و مستکبر آمریکا با حمایت چند کشور عربی و اسرائیل جنگ روانی گسترده ای را علیه کشورمان با هدف خدشه وارد کردن بر تمامیت ارضی و یکپارچگی ایران اسلامی آغاز کرده اند.

به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در آئین اعزام نخستین گروه از کاروان اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان ایلام اظهار کرد: آمریکا و ایادی وی در منطقه با شکست روز افزون داعش در عراق و سوریه و ناکام و عقیم ماندن نقشه های آنها اکنون در حال راه انداختن بازی دیگری در قالب جنگ روانی و تلاش برای تجزیه کشورهای یکپارچه و متحد است و این بازی را از اقلیم کردستان عراق شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ایران اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب تاکنون با حفظ اتحاد، انسجام و همدلی و با تدابیر هوشمندانه و داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همراهی ملت و مسئولان در صف اول مبارزه با استکبار جهانی بوده و در طول این سال ها در برابر انواع هجمه ها، تحریم، تهدید و حتی جنگ نظامی و سیاسی مقاومت کرده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: مسئولان آمریکا با بیان سخنانی واهی چون تروریست خواندن ایران و سپاه پاسداران سعی در تضعیف قدرت و روحیه نظام و مردم دارند در حالیکه مردم، مسئولان، نیروهای مسلح با همدلی و همبستگی و با اطاعت از منویات و فرامین هوشمندانه رهبری خدعه های دشمنان را خنثی می کند.
سردار حسینی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت های نیروهای مسلح از جمله سپاه است، تاکید کرد: این نهاد ارزشی از همان ابتدای تاسیس و شکل گیری تاکنون در عرصه های مختلف آموزش، بهداشت، امنیت، پروژه های عمرانی و حفظ وحدت و یکپارچگی نظام نقشی چشمگیر داشته و دارد.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی خود با تقدیم 17 هزار شهید بیگناه حوادث تروریستی یکی از کشورهای قربانی تروریست است در حالیکه آمریکا و حامیانش با آموزش و حمایت های مالی، نظامی و تسلیحاتی محلی برای تربیت و رشد تروریست هایی چون داعش شده اند.
حسینی در ادامه با اشاره به موضوع اردوهای راهیان نور گفت: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و مبارزه با استکبار بود که باید توسط نسل های کنونی سینه به سینه برای آیندگان نقل شود چرا که جنگ تحمیلی یک سند افتخار از رشادت های رزمندگان ایرانی در برابر متجاوزان بود.
مدیرکل آموزش و پرورش نیز اظهار کرد: دانش آموزان باید با حضور در یادمان های دفاع مقدس از شهدا و ایثارگران آن روزگاران الگو بگیرند همانگونه که مدافعان حرم با تاسی از رشادت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس به دفاع از ارزش های دین مبین اسلام خارج از مرزهای جغرافیایی این سرزمین می پردازند.
علی بیرانونی افزود: دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا از همه توان و قدرت و ابزارهای خود برای ضربه زدن به انقلاب و نظام بهره گیری می کند تا شاید مطامع از دست رفته خود در این کشور را دوباره به دست بیاورد.
وی گفت: ولی مردم و مسئولان با حمایت نیروهای نظامی و وجود رهبری خردمندانه در برابر این هجمه ها ایستادگی کرده اند و همچین پیام استکبارستیزی و آزادی خواهی خود را به دیگر کشورهای جهان صادر کرده اند.
به گزارش ایرنا، در اولین روز از آغاز اردوهای دانش آموزی راهیان نور 250 نفر از دانش اموزان دختر در مقطع متوسطه دوم به مدت 2 روز به یادمان های عملیاتی مهران، دهلران و فتح المبین در استان خوزستان اعزام می شوند.
امسال مقرر شده که تا اسفند ماه هشت هزار و 250 دانش آموز دختر و پسر از مقطع متوسطه دوم به یادمان های دفاع مقدس اعزام شوند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7172/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست