Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@07:24:04 GMT

نمایندگی زیمنس ، جنرال الکتریک و دوو

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۷۱۷۸

به گزارش پارس نیوز، در این مقاله به مقایسه 3 برند آمریکایی ، اروپایی ، آسیایی و نمایندگی تعمیرات آنها میپردازیم .

نمایندگی تعمیرات زیمنس :

زیمنس ، شرکت خوشه‌ای آلمانی و چندملیتی است ، که در سال 1847 در شهر برلین تاسیس شد . امروزه شمار کارکنان زیمنس بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر می‌باشد ، که در 190 کشور جهان اشتغال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیمنس در بیش از 190 کشور جهان دارای نمایندگی رسمی زیمنس و نمایندگی تعمیرات زیمنس است. در سال ۱۹۱۹ شرکت زیمنس با همکاری دو شرکت دیگر به طور مشترک شرکت اوسرام OSRAM بنیان نهادند و در سال ۱۹۲۳ شرکت‌های فرعی و زیر مجموعه آن در ژاپن تأسیس گشت .

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک :

کارخانه جنرال الکتریک به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید لوازم خانگی در آمریکا است.کمپانی جنرال الکتریک، در سال ۲۰۱۱ در فهرست فرچون ۵۰۰، رتبه ششم از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص داد.جنرال الکتریک معتقد است، کیفیت مسئولیت همه کارکنان است به همچنین ارائه خدمات بی نظیر را جزو کیفیت محصول میداند به همین دلیل سخت گیری زیادی برای ارائه خدمات عالی از سوی نمایندگی خدمات جنرال الکتریک و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک دارد.

نمایندگی تعمیرات دوو :

دوو، شرکت کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئولتاسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده است.تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد.فلسفه‌ دوو الکترونیک این است که فناوری های جدید و همچنین محصولات دوستدار محیط زیست، خانواده و سلامت خلق نماید.از معتبر ترین نمیاندگی های لوازم خانگی میتوان به نمایندگی رسمی دوو اشاره کرد.

درباره محصولات زیمنس ، جنرال الکتریک و دوو:

زیمنس :

ایده های هوشمندانه و فن آوری های نوآورانه در طراحی یخچال و فریزر های زیمنس بهترین راه برای ذخیره غذا انعطاف پذیر می باشند.فناوری hyperFresh در زیمنس به شما اجازه می دهد سطح رطوبت را تنظیم کنید و تا مواد غذایی تازه با حفظ ارزش غذایی داشته باشید

سنسورهای Siemens noFrost در داخل یخچال تمام اطلاعات مورد نیاز برای تعریف چرخه یخ زدایی دقیق برای دستگاه را ارائه می دهند.قفسه های شیشه ای همیشه به شما دید خوب برای انتخاب ماده غذاییتان میدهد.

راحتی، عملکرد بالا و بهره وری انرژی از ویژگی های مهم لباسشویی زیمنس است.با برنامه varioPerfect میتوانید یک شست و شوی اختصاصی داشته باشید که اموزش آن توسط تکنسین اعزامی از نمایندگی خدمات زیمنس به شما داده میشود.

ماشین های ظرفشویی زیمنس با دارا بودن قطعات جانبی قابل تنظیم ارتفاع و تلنگرهای قابل انعطاف پذیر،برای همه چیز جای دارند حتی چاقوی بزرگ و قاشق چای خوری کوچک. این ماشین ها با سرعت بالا اب را گرم میکنند و بنابراین مصرف اب و انرژی را کاهش میدهند.

جنرال الکتریک :

یخچال فریزر ها و ساید بای ساید های جنرال الکتریک در انواع 27 فوت,29 فوت و 30 فوت تولید میشوند که همه ی آن ها دارای رده انرژی A,++A,+A,A+++ تولید میشوند.این محصولات با دارا بودن نمایشگر دیجیتال کار شما را برای تنظیم راحت تر کرده اند.این یخچال فریزر و ساید با ی ساید ها دارای ظرفیت بالای 600 لیتر میباشند.

بعلاوه در یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای جنرال الکتریک سیستم های خنک کننده مستقل ، که از انتقال بوها بین محفظه ها جلوگیری می کند، کیفیت هوای داخل یخچال های بکو با تعدادی از تکنولوژی های پشتیبانی افزایش می یابد فیلتر بوهای ناخواسته و باکتری ها در هوای سرد گردش یافته را حذف می کند یونیزه کننده اثرات ضد باکتری، با خنثی کردن باکتری ها، ویروس ها و ذراتی که باعث بیماری می شوند جلوگیری می کند.

دوو :

یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای دوو دارای رتبه انرژی A به بالا میباشند.مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف هستند.کنترل پنل LED آنها مجهز به دکمه های لمسی است.سیستم قدرتمند گردش هوای 3 بعدی در این یخچال فریزرها و ساید بای سایدها باعث تازه ماندن مواد غذایی تا مدت طولانی تری میشود.

صفحه نمایش بزرگ لمسی بر روی ماشین لباسشویی های دوو دسترسی شما برای تنظیمات دستگاه را راحت تر میکند.14 برنامه شستشو برای شما قرار داده شده که استفاده از آن ها توسط نمایندگی خدمات دوو به شما آموزش داده میشود.فن آوری درام الماسه نسل جدید (Star Drum) جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه است که این لباسشویی ها دارا هستند.

مصرف انرژی +A , صفحه نمایش بزرگ LCD , هشت برنامه شستشوی متنوع و قابلیت شستشو با نصف ظرفیت از مهم ترین ویژگی های ماشین های ظرفشویی دوو است.

مجموعه آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با شعبات مختلف در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB