Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، جواد امام در گفت‌و گویی، با اشاره به اظهارات ضدایرانی ترامپ و تلاش وی برای ایجاد فاصله میان مردم و دولت ایران تصریح کرد: تلاش‌های رییس‌جمهور آمریکا موفقیت‌آمیز نبود، زیرا وی قصد داشت که ایران را تحقیر و تهدید کند. رفتارهای ترامپ موجب انسجام مردم و گروه‌های سیاسی در داخل کشور شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رفتارها، ادبیات و مواضع ترامپ موجب تحقیر جامعه آمریکا هم شده است خاطرنشان کرد: اروپا برای اولین بار است که در مقابل آمریکا قرار گرفته و از مواضع ایران در برجام حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که لحن و صحبت‌های رییس‌جمهور آمریکا بوی تهدید داشت، اما این رفتار‌ها به ضرر خود آمریکا شد. علاوه بر اینکه اروپا علیه ترامپ موضع‌گیری کرد، در داخل کشورمان نیز وحدت و انسجام ایجاد شد. ترامپ همچنین فرصتی برای حسن روحانی فراهم کرد تا او پاسخ محکمی به رییس‌جمهور آمریکا بدهد.

این فعال سیاسی اظهار داشت: البته موضع‌گیری‌های ترامپ علیه ایران و برجام موجب شد فضا برای کسانی که بین دولت و مردم آمریکا تفاوتی قائل بوده و دنبال مذاکره با این کشور برای حل مشکلات بودند، از بین برود. از سویی مواضع ترامپ عمیقا به مواضع برخی رسانه‌های داخلی که علاقمند به پاره کردن برجام بودند نزدیک شد، الان زمان آن است که این رسانه‌ها موضع و تکلیف خود را در این زمینه مشخص کنند.

مدیرعامل بنیاد باران در پایان گفت: البته جای تاسف دارد که حتما باید یک احمقی مثل ترامپ بیاید تا ما در داخل کشور منسجم شویم و به اهمیت منافع ملی خود پی بریم. ما اکنون در داخل کشور برای مقابله با تهدیدات ترامپ باید بر وحدت و انسجام ملی خود تاکید داشته، یکصدا شویم و بحث خودی و غیر خودی و برخورد قهرآمیز با یکدیگر در کشور را کنار بگذاریم. من معتقدم راهکار ما پیگیری آشتی ملی است.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های لرستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمتگزار است.

وی خطاب به فرمانداران، تصریح کرد: شما مسئول به‌کارگیری بدنه دولت و ایجاد اتحاد به‌ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعهٔ یک وزارت هستید.

استاندار لرستان، اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت‌خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت، عنوان کرد: وزارت‌خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به‌عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار لرستان، ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت، گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال‌کردن و پیشرفت روستاها تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقای خرد اقتصادی در روستاها بر پایه داشتن برنامه جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه‌نشینی شهری را کمتر خواهد کرد.

استاندار لرستان، به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره کرد و گفت: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

کد خبر 6088239

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است