Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور عراق پس از تسلط نیروهای عراقی بر کرکوک پیروزی بزرگ قانون اساسی را به مردم عراق تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فارس، «نوری المالکی» معاون اول رئیس جمهور عراق اعلام کرد که «پیروزی بزرگ قانون اساسی و اعمال حاکمیت در کشور را به همه مردم عراق تبریک می گویم.»

وی افزود: مدیریت سیاسی جدایی‎طلبانه این فرصت را برای دولت عراق فراهم کرده که اوضاع مناطق مشترک را به طبیعت قانونی خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری المالکی تاکید کرد که ما از مواضع جریان‎ها و احزاب کُردی که وابستگی ملی خود را ثابت کردند و با تجزیه و تقسیم کشور مخالفت کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

بعد از گذشت کمتر از 20 ساعت از آغاز مأموریت نیروهای عراقی در استان کرکوک، منابع غیررسمی اعلام کردند، این استان، تحت کنترل نیروهای مشترک عراقی در آمد.

ساعتی پیش نیز منابع خبری گفته بودند که نیروهای عراقی بدون هیچ درگیری وارد ساختمان استانداری کرکوک شدند و کنترل آن را به دست گرفتند.

استان کرکوک، از جمله مناطق مورد منازعه بغداد و اربیل است. نیروهای پیشمرگه کردستان عراق، بعد از حمله داعش، این استان را اندک اندک تحت کنترل گرفتند و از آن پس از آن خارج نشدند.

در همین ارتباط، حیدر العبادی دستور داد تا پرچم عراق در تمام مناطق مورد منازعه برافراشته شود. دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیری عراق در بیانیه‌ای کوتاه، اعلام کرد که «فرمانده کل نیروهای مسلح آقای حیدر العبادی دستور داده است تا در مناطق مورد منازعه، پرچم عراق برافراشته شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم

دریافت 28 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه تصاویری از عملیات رصد نیروهای ارتش صهیونیست را توسط نیروهای حزب الله مشاهده می‌کنید.

کد خبر 848927 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند