Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - روزنامه پاکستانی «تودی» مقاله ای با موضوع 'ایستادگی مردم ایران برابر فشارهای و تحریم های خارجی با وجود مشکلات اقتصادی' نوشت: سخنان ضد برجامی ترامپ باعث اتحاد بیشتر مردم ایران شده است.

به گزارش ایرنا در سرمقاله این روزنامه آمده است: سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هر چند نگرانی هایی را در جامعه ایرانی به وجود آورده است اما لحن این سخنان باعث شد تا مردم ایران علیه آن یکصدا متحد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ با اعلام سیاست جدید در قبال معاهده هسته ای ایران گفته است که ممکن است برای اعمال تحریمها علیه ایران از برجام خارج شود .
مینو خسروانی از بانوان 37 ساله خانه دار ایرانی که دو فرزند دارد و در شهر یزد زندگی می کند در واکنش به سخنان روز جمعه ترامپ می گوید : ترامپ کیست که بخواهد مردم ایران را تهدید کند ما هر چند ممکن است با مشکلاتی روبرو شویم اما قرار نیست که هر چه که ترامپ بگوید عمل کنیم.
بلافاصله پس از اتمام سخنان ترامپ حسن روحانی رئیس جمهور ایران در تلویزیون ظاهر شد و احتمال هر نوع مذاکره دوباره درباره برجام را رد کرد و گفت اگر احساس کند که برجام منافع ما را تهدید می کند از آن خارج خواهد شد.
هر چند مردم ایران تجربه تلخ تحریم های اقتصادی را لمس کرده اند اما با این حال بیشتر آنها از موضع رئیس جمهور ایران برای مقابله با زورگویی های آمریکا حمایت می کنند .
خانم زیبا قنبری 42 ساله و آرایشگر در پاسخ به سوال خبرنگار رویتر می گوید: شاید با دولت اختلاف نظرهایی داشته باشم اما سخنان ترامپ باعث شد تا از موضع دولت حمایت کنم .
این در حالی است که مردم ایران در شبکه های اجتماعی خشم و نفرت خود را از سخنان ترامپ اعلام می کنند.
امریکا ایران را به حمایت از تروریست و نقض حقوق بشر متهم می کند اما جمهوری اسلامی ایران همه این ادعاها را رد می کند.
نگاهی به اقتصادی ایران در چند سال گذشته نشان می دهد که حسن روحانی توانسته است تورم را مهار کند و آمارهای موجود حکایت از آن دارد که گرانی به تک نرخی رسیده است اما دولت حسن روحانی باید برای اشتغال جوانان دست به اقدمات مهم و اساسی بزند .
اما به نظر می رسد که سخنان ترامپ هیچ تاثیری در جامعه ایران نداشته است.
بیشتر جوانان ایرانی از جمله ارژنگ بختیاری 19 ساله هیچ نگرانی نسبت به سخنان ترامپ ندارند آنها می گویند که این سخنان تاثیری در زندگی آنها نداشته و نخواهد داشت.
آساق**6125**سیدبهادر حسینی**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا

دانشجویان و شخصیت‌های دانشگاهی در پاکستان در مقابل کنسولگری آمریکا در لاهور تجمع کرده و حمایت ایالات متحده از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، صدها دانشجو از دانشگاه‌های مختلف پاکستان در مقابل کنسولگری آمریکا تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان برای نشان‌دادن هم‌بستگی خود با فلسطینیان، چفیه به گردن انداخته و نسل‌کشی ساکنان غزه توسط نظامیان صهیونیست را محکوم کردند، جنایاتی که با حمایت تمام‌عیار ایالات متحده ممکن شده است.

این تظاهرات توسط «جمعیت دانشجویان پیشرو» سازماندهی شد و طیف گسترده‌ای از دانشجویان، کنشگران سیاسی و اجتماعی، شخصیت‌های دانشگاهی، هنرمندان و شهروندان عادی در آن حضور داشتند و همگی خواستار عدالت و آزادی برای فلسطین بودند.

سخنگوی جمعیت دانشجویان پیشرو گفت: «تهاجم اسرائیل جان بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را گرفته است، از جمله ۵۰۰۰ دانش‌آموز و ۳۰۰ مدرّس. این حملات همچنین زیرساخت‌های آموزشی غزه را از بین برده است.»

او ادامه داد: «این از انصاف دور است که آمریکا همچنان به حمایت نظامی چند میلیارد دلاری خود از اسرائیل ادامه داده و شرایط را برای تداوم نامحدود این جنایات هموار می‌کند. ما امروز در مقابل کنسولگری آمریکا ایستاده‌ایم تا همبستگی خود را با دیگر دانشجویان در دانشگاه کلمبیا و دیگر دانشگاه‌های آمریکا نشان داده و از دولت پاکستان بخواهیم این نسل‌کشی را با شدیدترین لحن محکوم کند.»

تظاهرکنندگان همچنین از دولت پاکستان می‌خواهند در مجامع حقوقی جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به پاسخگویی کند، از جمله با شکایت در دیوان بین‌المللی دادگستری، حمایت از جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» و همچنین حمایت از تظاهرات دانشجویی در داخل و خارج از پاکستان.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا