Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایزن اقتصادی فرانسه در ایران گفت: تمامی شرکتهای فرانسوی، جزو شرکتهای پیشرو در زمینه فنی فعالیت‌های حوزه تخصصی خود هستند و فناوری‌های نوین را به ایران منتقل می‌کنند.

رومن کروال رایزن اقتصادی فرانسه در ایران در مراسم تبادل یادداشت همکاری بین انجمن متخصصین آب و فاضلاب ایران و انجمن آب فرانسه با بیان اینکه انجمن آب فرانسه شامل ۷۰۰ شرکت در زمینه آب و فاضلاب است، گفت: این انجمن توانسته است همکاری هایی با ایران در زمینه آب و فاضلاب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادداشت تفاهم می تواند میزان همکاری های ایران و فرانسه در زمینه صنعت آب و فاضلاب را افزایش دهد.

وی ادامه داد: تمامی این شرکت های فرانسوی جزو شرکت های پیشرو در زمینه فنی فعالیت های خودشان هستند و فناوری های نوین را در زمینه آب، انتقال آب و فاضلاب در اختیار دارند. کروال حضور شرکت های فرانسوی در این نمایشگاه بین المللی صنعت آب را نشان از علاقه مندی این شرکت ها دانست و ادامه داد: امیدواریم این یادداشت تفاهم زمینه آغاز همکاری برای ایران و فرانسه در زمینه آب باشد که در نتیجه می تواند موجب توسعه فعالیت های شرکت های ایرانی و فرانسوی در صنعت آب با استفاده از روش های نوین باشد.

به گفته رایزن اقتصادی سفارت فرانسه در ایران، آژانس بین المللی دولتی فرانسه به عنوان نهادی بین المللی و به منظور بالا بردن همکاری های دو جنبه فرانسه با سایر کشورهای دنیا از انجمن آب ایران برای حضورشان در سال ۲۰۱۸ میلادی در فرانسه دعوت می کند. این آژانس علاوه بر حمایت از شرکت های فرانسوی به منظور حضور در صنعت آب و فاضلاب ایران از سایر شرکت های دنیا نیز برای مشارکت با شرکت های فرانسوی حمایت می کند.

در ادامه این مراسم تبادل یادداشت همکاری بین انجمن آب ایران و فرانسه، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران با تاکید بر اینکه شرکت های فرانسوی سابقه فعالیتی خوبی در بخش آب و فاضلاب ایران دارند گفت: بخش خصوصی ایران توانسته است با شرکت های صاحبنام دنیا ارتباط برقرار کرده و زمینه همکاری مشترک شکل گیرد که چنین رویه ای نشان از عملکرد خوب این شرکت ها دارد.

وی ادامه داد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران از شرکت های ایرانی که اقدام به فعالیت در بازارهای داخلی و سایر بازارهای بین المللی در زمینه صنعت آب و فاضلاب دارند حمایت می کند؛ این در حالی است که سابقه فعالیت شرکت های فرانسوی در ایران مربوط به ۴۰ سال گذشته است که در بخش احداث تصفیه خانه ها شاهد حضور آنها بودیم که به دلیل تحریم ها ارتباط ما با این شرکت ها کاهش یافت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این یادداشت دو جانبه مورد حمایت ایران است، گفت: ایران ارتباط خوبی با شرکت های آلمانی و انجمن آب آلمان در زمینه صنعت آب و فاضلاب دارد.

به گفته جانباز اگر ارتباطات ایران با سایر شرکت های فعال در زمینه آب و فاضلاب در سطح بین المللی به صورت سیستماتیک برقرار شود می توانیم زمینه حضور بیشتری برای شرکت های خارجی فراهم کنیم اما می توانم این قول را بدهم که در ادامه فعالیت های شرکت های خارجی در ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران از این حضور حمایت می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند

به دنبال اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های کانادا در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنگ غزه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی پاریس نیز کلاس‌های خود را در همین راستا تعطیل کرده‌اند. 

این خبرگزاری گزارش داده که کلاس‌های درس این دانشکده به دلیل اعتراضات در محکومیت جنگ غزه به حالت تعلیق درآمده است.

این گزارش افزود: معترضان ضد اسرائیلی ساختمان انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس را اشغال کردند و ویدئو‌های منتشر شده نشان میدهد که معترضان مقابل ورودی دانشگاه را با اقلامی مثل تخته و سطل‌های بزرگ زباله مسدود کرده‌اند. 

گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دانشجویان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ جاری در غزه و ترغیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای برقراری آتش‌بس، تجمع کرده‌اند.

علاوه بر آمریکا و فرانسه دانشجویان کانادایی نیز به این کمپین خودجوش پیوستند.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند