Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در همایش راهبردی مدیریت و کارکنان این اداره کل که با حضور کلیه کارکنان برگزار شد اظهار کرد: رویکرد حاکم بر اداره کل مبتنی بر پویایی، تلاش و خلاقیت است و همه کارکنان باید خود را با این رویکرد هماهنگ و منطبق نمایند.

پورامیدی با اشاره به تغییر رویکرد در اداره کل و قرار گرفتن در مسیر پویایی و ارتقای بهره وری، برضرورت هماهنگی و همراهی تمامی کارکنان با شرایط جدید تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، نقشه راه و چشم انداز این اداره کل در شش ماهه دوم سال را ترسیم و حرکت هدفمند در مسیر تعریف شده را ضروری دانست.

پور امیدی با اشاره به وضعیت وصولی این اداره کل و لزوم تحقق سهمیه وصولی گفت: مهمترین معیار ارزیابی سازمان از ادارات کل میزان تحقق سهمیه وصولی است و وضعیت رفاهی کارکنان نیز متاثر از میزان وصولی می باشد.

وی ادامه داد: در نتیجه هر گونه برنامه و اقدامی باید به تحقق وصولی منجر شود و در غیر این صورت بدون فایده خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به نتایج اجلاس مدیران کل سازمان امور مالیاتی کشور و اجلاس پیش روی ادارات کل منطقه 2کشور گفت: از نظر سازمان امور مالیاتی وجود حجم بالای معوقات در ادارات کل منبع مهمی برای تحقق وصولی و لازم است تا با برنامه ای مشخص این معوقات را به مرحله وصول برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش میزان آرا صادره در هیاتهای حل اختلاف و کاهش میزان صدور قرارهای رسیدگی، اتمام قرارهای رسیدگی را یکی از تعهدات اداره کل در اجلاس اخیر ادارات کل منطقه2 دانست که با پیگیری و تلاشهای انجام شده به نتیجه رسیده است.

این مقام مسوول با مروری بر عملکرد ادارات مالیاتی در زمینه های مختلف دلایل عدم تحقق کامل سهمیه تعیین شده را تبیین و با یادآوری بسترها و ظرفیت های موجود، خواستار تمرکز ویژه روسای ادارات بر ظرفیتهای موجود شد.

پورامیدی با اشاره به برگزاری اظهارنامه های عملکرد سال1395 در سامانه خواستار تسریع در صدور احکام رسیدگی و آغاز فرایند رسیدگی به پرونده ها شد.

موضوع واحد یابی سیستماتیک و رصد فعالان اقتصادی حوزه مجازی، رسیدگی به شرکتهای مشمول مرحله اول و دوم قانون مالیات بر ارزش افزوده، پیگیری وصول مبالغ ابرازی مودیان ارزش افزوده از دیگر موضوعات مورد تاکید پورامیدی در این جلسه بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مدیریت منابع انسانی اشاره و بر استفاده بهینه از سرمایه های انسانی این اداره کل تاکید کرد.

پورامیدی آموزش را مهمترین وسیله برای ارتقای نیروی انسانی در این اداره کل دانست و خواستار تقویت محتواهای آموزشی و حضور و جدیت بیشتر کارکنان در کلاسها و دوره های آموزشی شد.

در پایان این همایش مراسم اهدای حکم ارتقای 9نفر از همکاران در سطوح مختلف برگزار شد و با ترفیعات انجام شده تعداد کل کارکنان ارتقای یافته در طی دوسال اخیر به 228نفر رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صیاد زمردی گفت: مودیان مالیاتی و صاحبان مشاغل در گیلان فقط تا ۱۲ اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir، اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را اصلاح و تکمیل کنند.

وی افزود: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، و بر اساس ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم، مؤدیانی که در مهلت تعیین شده با ثبت خرید و فروش‏هایی که صورتحساب‏های آن‌ها در سامانه مؤدیان صادر نشده، اظهار نامه‌های مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته خود را تکمیل کنند، ۱۰۰ درصد جرایم تاخیر در پرداخت مالیات برای آن‌ها بخشیده می‌شود.

صیاد زمردی گفت: در صورت تعلل مودیان و ارائه نکردن اظهارنامه در مهلت تعیین شده، جریمه‌ها در اظهارنامه‌های بهار ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین