Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم استان گیلان از پیر و جوان و کودک سخنان ترامپ مبنی بر مواضع دولت آمریکا علیه ایران و نهادهای انقلابی کشور را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مردم غیور استان گیلان با تأسی از رهبر فرزانه خویش در گفت‌وگو با دوربین تسنیم پاسخ کوبنده‌ای به سخنان ترامپ دادند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: همه باید به یک نکته مهم توجه کنیم و آن، ضرورت شناخت دشمن است زیرا هر ملتی دشمنانش را نشناسد و او را دوست یا بی‌طرف بداند حتماً مورد تهدید و در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پاسخ‌های خوب و درست مسئولان کشور به اباطیل ترامپ، رئیس جمهور و هیئت حاکمه آمریکا را به‌علت درک نکردن تحولات ایران و منطقه، دچار «عقب افتادگی ذهنی» خواندند.

رهبر انقلاب رژیم بسیار شرور آمریکا را به تعبیر حقیقتاً درست امام راحل «شیطان بزرگ» و «شیطان اکبر» خواندند و خاطرنشان کردند: نظام آمریکا، کارگزار شبکه خطرناک و خبیث صهیونیزم بین الملل، دشمن ملت‌های مستقل و عامل اغلب جنگ‌ها در منطقه و جهان است و مانند زالو درصدد مکیدن دار و ندار ملت‌هاست.

ایشان با یادآوری سخنان ترامپ در مبارزات انتخاباتی مبنی بر به‌وجود آمدن داعش به‌دست آمریکا افزودند: طبیعی است که سردمداران آمریکا اکنون علیه سپاه پاسداران که اهداف خطرناک آمریکا و داعش را در منطقه سد کرده است، نعره بکشند و سخنرانی کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین نکته تأکید کردند: همه یقین و مسلم بدانند که آمریکا این بار هم از ملت انقلابی ایران تودهنی و شکست خواهد خورد.

یکی از روحانیون گیلانی در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: امام (ره) به ما آموختند اگر یک قدم عقب بروید آمریکای جنایتکار ده قدم به سمت شما حمله می‌کند و اگر یک قدم به پیش بروید او ده قدم عقب می‌رود. وقتی می‌خواستند سپاه را به تروریسم متهم کنند بچه‌های سپاه خوش درخشیدند و پیام دادند که برد موشک‌های ما چقدر است و هرجا که نیروهای آمریکایی قرار دارند هم‌سنگر داعش هستند و مورد حمله قرار می‌گیرند.

کودکان گیلانی هم یکصدا به ترامپ اعلام کردند که حرف‌هایش درست نیست و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند تا به جهانیان ثابت کنند کودکان این سرزمین هم دشمن شناسان خوبی هستند.

یکی از بانوان گیلانی به دوربین تسنیم گفت: به فرموده رهبر عزیزمان، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و خودش بزرگترین تروریست زمانه است و از تروریسم حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی ترامپ خلیج فارس را به نام مجعول خلیج عربی می‌خواند گویا اصلاً سواد جغرافیایی ندارد، تاکید کرد: خلیج فارس از قدیم بوده، هست و خواهد بود.

جوانی از گیلان‌زمین نیز در این زمینه به دوربین تسنیم گفت: خلیج فارس ما همیشه خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود و ما هیچ وقت با این تهدیدها نمی‌لغزیم و تا آخرین نفس پشت رهبرمان هستیم.

یک خبرنگار گیلانی به دوربین تسنیم گفت: توهینی که ترامپ به کشوری که دارای پیشینه کهن است، مطرح کرده را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم آقای ترامپ تو که فرق بین خلیج فارس و خلیج عربی را نمی‌دانی و تشخیص نمی‌دهی چه جمله‌ای می‌توان به تو گفت.

یکی از روحانیون گیلانی نیز به دوربین تسنیم گفت: ای رئیس‌جمهور آمریکا؛ ما و همه جهانیان تو را خوب می‌شناسیم، کسی که تروریست است ما ایرانی‌ها نیستیم و آن کسی که آدم‌کشی و کودک‌کشی می‌کند آمریکا و یارانش است.

وی افزود: کسانی که امروز در جهان وحشت ایجاد می کنند شما آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و رژیم اشغالگر قدس و وهابیت و گروه تروریستی دست ساخته خودتان داعش است و این را تمام مردم می‌دانند و علیه شما قیام خواهند کرد. داعش و طالبان توسط شما استکبار جهانی تقویت و حمایت می‌شود. تروریست خود شما هستید و ترس و وحشت شما از ایران است که از خلیج فارس با نام مجعول عربی نام می‌برید و یک روز به فضل الهی آمریکا هم مانند داعش به نابودی کشیده می‌شود.

گزارش از سارا ناصری

انتهای پیام/

پاسخ مردم گیلان به سخنان ترامپموضع مردم گیلان نسبت به سخنان ترامپموضع مردم گیلان نسبت به سخنان ترامپپاسخ مردم استان گیلان به سخنان نابخردانه ترامپ علیه ایران از قاب دوربین تسنیمموضع مردم گیلان نسبت به سخنان ترامپموضع مردم گیلان نسبت به سخنان ترامپ R7877/P41362/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است

به گزارش جماران؛ امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به رئیس دوره ای شورای امنیت و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفت: ادعای غیرمستند و ارجاعات ناصواب علیه جمهوری اسلامی ایران در نامه مورخ ۸ آوریل ۲۰۲۴ نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل متحد خطاب به دبیرکل و رئیس شورای امنیت (S/۲۰۲۴) را رد می‌ کند.

ارشدترین دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: ادعای مطروحه نامه مزبور بی اساس و صرفاً تلاش مذبوحانه رژیم اسرائیل برای منحرف کردن توجه بین المللی از جنایات شنیع و اقدامات نسل کشی است که توسط این رژیم آپارتاید علیه مردم فلسطین در نوار غزه انجام می شود.

ایروانی گفت: چنین ادعاهای بی‌اساسی همچنین تلاشی گمراه کننده با هدف سرپوش گذاشتن و مشروعیت بخشیدن به تجاوزات مداوم رژیم اسرائیل علیه لبنان و نقض مستمر قوانین بین المللی، منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه های ۱۵۵۹ (۲۰۰۴) و ۱۷۰۱ (۲۰۰۶) شورای امنیت سازمان ملل است.

او تصریح کرد: به همین ترتیب، اتهامات موجود در نامه مورخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل متحد خطاب به رئیس شورای امنیت (S/۲۰۲۴/۳۰۴) کاملاً بی اساس بوده و قاطعانه مردود است. همانطور که در نامه مورخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ (S/۲۰۲۴/۳۰۵) ما تأکید شده است، اقدام جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ در راستای اعمال حق ذاتی خود در چارچوب دفاع از مشروع و ذیل ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بوده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: اقدام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی این رژیم در ۱ آوریل ۲۰۲۴ علیه اماکن دیپلماتیک ایران برخلاف بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل متحد اتخاذ شد.

ایروانی ادامه داد: «مجددا تاکید می‌نماید که جمهوری اسلامی ایران هرگز شروع کننده جنگ علیه رژیم اسرائیل نبوده و در آینده نیز قصد انجام آن را ندارد. با این حال، جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود ذیل قوانین بین المللی برای پاسخ به هرگونه استفاده از زور یا اعمال تجاوزکارانه علیه حاکمیت، تمامیت ارضی، امنیت و منافع ملی خود محفوظ می‌دارد.»

سفیر ایران در سازمان ملل در پایان خواسته است که این نامه به عنوان سند شورای امنیت ثبت و توزیع شود.

دیگر خبرها

  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟