Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات امتداد نیوز؛ هومن حاجی‌پور با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی مانند جیتکس عملا محل ظهور و تلاقی فناوری و معرفی خلاقیت‌ها و تکنولوژی‌های جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، اظهار کرد: در دهه‌های اخیر تغییرات اساسی در حوزه کسب‌وکار و همچنین علم و صنعت ایجاد شده و عملا خلاقیت و نوآوری جایگزین تولید انبوه و مهندسی‌گرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در واقع با تغییر پارادایم‎ها بسیاری از مقررات و رفتارها در حوزه کسب‌و‌کار تغییر کرده و قوانین جدیدی جایگزین آن شده است.

معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در دنیای کسب‌وکار مهم‎ترین نقش را نوآوری و خلاقیت ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‎های بزرگ صاحب تکنولوژی و برند در دنیا در کنار خود، استارتاپ‎ها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ متوجه حمایت از استارتاپ‎ها شد‌ه‎اند.

وی افزود: در اینجا نقش نهادهایی مثل اتاق بازرگانی بیش از قبل دارای اهمیت است چرا که مسیر را برای فعالیت‌های نوآورانه باز می‎کند.

حاجی‌پور درباره برنامه‎های پارلمان بخش خصوصی در حمایت از استارتاپها گفت: در حال حاضر یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارتاپ‎هاست و در این راستا طی یک فراخوان و پایش از میان 70 استارتاپ، 12 استارت‎آپ را برای حضور در این دوره از برگزاری نمایشگاه انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: در واقع استارتاپ‎ها در اتاق بازرگانی از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

او با تأکید بر اینکه نقش اتاق‌های بازرگانی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات غیر قابل انکار است، ابراز کرد: از میان 12 استارتاپی که از سوی اتاق تهران به این نمایشگاه رفتند، یکی از آنها موفق شد به مرحله نهایی راه پیدا کرده و با بانک بین‌المللی ارتباط خوبی برقرار کند.

حاجی پور همچنین افزود: سرمایه‌گذاران زیادی در اتاق بازرگانی بر روی استارتاپ‎های حوزه سلامت، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه‌گذاری کرده‎اند و برنامه داریم که استارتاپ‎ها را شناسایی و به سرمایه‌گذاران اتاق معرفی کنیم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید جهان نژادیان افزود: با توجه به اهمیت نقش استان خوزستان در تامین امنیت غذایی کشور، با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در استان و نظارت استاندار و معاونین، عملیات انتقال گندم از مراکز روباز به سیلو‌ها در دستور کارقرار گرفت.

وی ادامه داد: و به منظور صیانت از دسترنج گندمکاران خوزستان با فعالیت شبانه روزی تمام نیرو‌ها اعم از کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اداره کل تعاون روستایی خوزستان با چادر کشی و محافظت اصولی هیچ گونه خسارتی به گندم‌های موجود در مراکز رو باز وارد نگردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد:  از ابتدای فصل خرید گندم از  ۲۰ فروردین تا کنون بیش از ۸۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.
جهان نژادیان گفت:  از این میزان بیش از ۶۵۰ هزار تن در مراکز نگهداری روباز خریداری شده بود و در راستای انتقال این حجم از گندم به مراکز ذخیره سازی استاندارد شاهد یکی از بزرگترین و حساس‌ترین عملیات‌های لجستیکی کشور بودیم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از این مراکز به کارخانجات آرد و سیلو‌های ذخیره سازی استان همچنین مطابق برنامه ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های دیگر کشور انتقال داده شد.
وی ادامه  داد: در حال حاضر موجودی گندم مراکز روباز کمتر از ۲۵ هزار تن گندم می‌باشد که همین میزان هم قطعا امروز پایان موجودی گندم در مراکز روباز استان خواهد بود..

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا