Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای طی پیامی از آحاد صنف برای حضور پرشور در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران دعوت کرد و گفت: انتخابات سراسری هیئت مدیره‌های استانی سازمان ۲۳ آذرماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ ناصرعلی سعادت رئیس هیئت مدیره سازمان نصر کشور با تأکید بر لزوم مشارکت آحاد صنف در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره این سازمان گفت: با رشد 100 درصدی تعداد اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران طی سه سال گذشته، پیش‌بینی می‌کنیم امسال شاهد حضور و مشارکت چشم‌گیر فعالان صنف با بیش از 10هزار برگه رأی در کارزار انتخاباتی استان تهران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن دعوت از منتقدان برای حضور مستقیم در میدان انتخابات ادامه داد: بسیار استقبال می‌کنیم صاحبنظران و منتقدان صنف تنها منتقد نباشند و در انتخابات پیش رو که قرار است آذرماه جاری برگزار شود، فرصت را مغتنم شمرده و به صورت مستقیم نامزد شوند چرا که سازمان در عرصه کنونی‌اش، تنها نیازمند انتقاد نیست و برای تعالی بیشتر به مشارکت فعال و دلسوزانه اعضا با نگاه صنفی احتیاج دارد.

اقتدار و تعالی را به سازمان بازگرداندیم

سعادت با اشاره به رشد جایگاه سازمان و افزایش ارزش مجوز آن طی سال‌های اخیر ادامه داد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت در یک فرآیند بسیار منطقی ارزش مجوز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای طی سه سال اخیر ارتقا یافت؛ این موضوع به دلیل ارائه خدمات مختلف سازمان همچون حل مشکلات شرکت‌های رایانه‌ای در ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی مانند دریافت مفاصاحساب بیمه برای شرکت‌های رایانه‌ای، حل مشکلات مختلف مالیاتی و حقوقی اعضای سازمان، تسهیل ارائه وام‌های حمایتی همچون وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق صحا (صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک) برای اعضای سازمان و وام‌های حمایتی بازی‌سازان، تسهیل حضور در نمایشگاه الکامپ با نظارت مستقیم سازمان، حل مشکلات شرکت‌های اینترنتی در زمینه پروانه‌های حوزه اینترنت و همچنین حل مشکلات صنف در ارتباط با اماکن اداری و شهرداری که همگی نیازمند مجوز سازمان است.

وی درباره ارزش مجوز این سازمان ادامه داد: در حال حاضر به دلیل روابط بسیار خوب سازمان با تمام نهادهای حاکمیتی همچون نهاد ریاست جمهوری و تمام وزارتخانه‌ها، پیش‌نیاز و اولین شرط دریافت هر مجوزی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اخذ مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است.

معیار ارزیابی عملکرد سازمان، استناد به آمار است

به گفته رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، معیار ارزیابی عملکرد سازمان، در واقع میزان مراجعه مردم به این تشکل برای دریافت مجوز است؛ طبق آمار تعداد اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از 2604 عضو حقیقی و حقوقی در پایان شهریورماه 1393 با تلاش‌های مستمر دبیرخانه سازمان به 4هزار و 489 عضو در پایان شهریور1396 رسیده است.

وی افزود: این آمار و رشد 100درصدی آن ملاک خوبی برای ارزش‌گذاری جایگاه و اعتماد اعضا به سازمان طی سال‌های اخیر است.

انتخابات تمام استان‌ها 23 آذرماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام این خبر که انتخابات سراسری هیئت مدیره‌های استانی سازمان 23 آذرماه جاری برگزار می‌شود، گفت: امسال برای اولین بار انتخابات تمام نظام‌های استانی ساماندهی شده و همگی در روز پنجشنبه 23 آذرماه جاری برگزار خواهند شد.

سعادت با دعوت از آحاد صنف برای حضور در این رویداد بزرگ ادامه داد: از تمام عزیزانی که نگران آینده صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند دعوت می‌کنیم پای صندوق‌های رأی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بیایند.

انتهای پیام/

R1012190/P1012122/S7,86/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد