Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز شورای عالی ورزش همگانی اظهار کرد: فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به همه دست اندرکاران و کسانی که دغدغه ورزش کشور را دارند تبریک می گویم. گزارشات خوبی در این جلسه توسط معاونت ورزش همگانی و دستگاه های مختلف عنوان شد.  رشد چشمگیری در توسعه ورزش همگانی داشته ایم و این رشد به 21 درصد رسیده است هر چند که اعتقاد داریم این درصد خیلی بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: کسانی که در بخش توسعه ورزش همگانی فعالیت دارند باید با استفاده از برنامه های مدون و با برنامه ریزی خوب سعی کنند درصد بیشتری از مردم را در بحث ورزش همگانی مشارکت دهند، هرچند که با استانداردهای جهانی هنوز فاصله زیادی داریم ولی با کارهای انجام شده آینده خیلی خوبی در انتظار ورزش ما خواهد بود.  یکی از مشکلاتی که از سوی مسئولین عنوان می شود درخصوص کمبود سرانه ورزشی در کشور است ولی باید این مسأله را در نظر داشته باشیم که اگر سرانه های ورزشی سازمان های دیگر مانند شهرداری را در آمار خود بگنجانیم آن وقت خواهیم دید که مشکلی درخصوص سرانه ورزشی در کشور وجود ندارد. 

سلطانی فر گفت: در چند سال گذشته در سازمان هایی مانند شهرداری و ارگان های نظامی امکانات ورزشی خوبی ساخته شده که این جای تقدیر دارد. ما از لحاظ سخت افزاری در کشور در اکثر نقاط کشور مشکلی نداریم. مشکل اصلی ما در خصوص مدیریت بهره برداری از این سرانه ها است. باید در این خصوص ضعف هایی که وجود دارد را برطرف نماییم و از امکاناتی که در همه ارگان ها وجود دارد به بهترین شکل بهره برداری کنیم چون تمام امکاناتی که در سازمان های مختلف وجود دارد برای ساخت آن از خزانه و بیت المال استفاده شده است و در مجموع متعلق به کشور است. 

وی ادامه داد: باید سعی کنیم با هم افزایی و برگزاری جلسات به بحث و تبادل نظر در این خصوص بپردازیم تا ورزش همگانی را گسترش دهیم و به شاخص های جهانی نزدیک تر شویم. 

سلطانی فر گفت: علاوه بر اینکه مقام معظم رهبری بر مبانی اقتصاد مقاومتی تاکید زیاد دارد و دولت نیز به آن توجه می کند با رشد ورزش همگانی هزینه های درمان نیز کاهش پیدا خواهد کرد. ما باید این باور و فرهنگ ورزش را در بین مردم ایجاد کنیم. 

وی در ادامه افزود: رسانه ها و فضای مجازی در ترویج ورزش همگانی نقش به سزایی دارند و شورای ورزش همگانی که شامل سازمان های مختلف می شود باید از رسانه و فضای مجازی به بهترین شکل بهره بگیرد تا در آینده نزدیک شاهد رشد و ارتقای ورزش همگانی در کشور باشیم. 

وزیر ورزش و جوانان در پایان این جلسه پیشنهاد داد که جلسات شورای عالی ورزش همگانی به صورت وسیع برگزار شود و از شهرداران کلان شهرها نیز دعوت کنند در این جلسات مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج