Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در خراسان با بیان اینکه نگاه اهل سنت بر خلاف تلاش‌های دشمن به درون کشور است گفت: طبق نظر مقام معظم رهبری تقویت دفاتر اهل سنت در خراسان جنوبی و شمالی مدنظر بوده که این امر اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام اکبر فرجام صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: براساس مأموریت جدیدی که دفتر رهبر معظم انقلاب برای مجموعه اهل سنت در نظر گرفته‌اند تقویت دفاتر اهل سنت در استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان خراسان به طور کلی و در خراسان جنوبی به طور خاص قرن‌ها است که هم زیستی مسالمت آمیز و در حقیقت همگرایی قوی مذهبی را تجربه داریم و اهل سنت در کنار تشیع قرن‌هاست که زندگی خوبی دارند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در خراسان گفت: در نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه که شخصیتی جامع هستند طبق نظر ایشان در شرایط فعلی باید توجه بیشتری به دفاتر شود که این اتفاق افتاده و حوزه‌های علمیه اهل سنت مانند حوزه‌های علمیه شیعه برخوردار از همه خدمات هستند.

فرجام افزود: خدمات نظام برای هر قشری یکسان ارائه می‌شود و جامعه اهل سنت در این چند سال همراه با نظام و رهبری بوده و در مقاطع حساس حضور داشتند و در هر جایی که لازم بوده موضع‌گیری‌های سیاسی اجتماعی داشتند.

وی اظهار داشت: در استان خراسان جنوبی این حضورها از برجستگی بیشتری برخوردار است و در همه استان‌ها جامعه اهل سنت حضور تاثرگذار در عرصه سیاسی اجتماعی مذهبی داشتند و نگاه اول نگاه به درون است بر خلاف دشمن که تلاش کرده است تا نگاه اهل سنت به بیرون کشور باشد و در استان خراسان جنوبی مجموعه اهل سنت، علما و بزرگان از درون خود استان مسائل را پیگیری کردند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در خراسان گفت: دفتر اهل سنت خراسان جنوبی لازم بود از نظر مدیریت تقویت شود که در این راستا امروز حجت الاسلام مشرفی در این مسئولیت معارفه می‌شوند.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)




منبع:پیج rolan_dez

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)